Gå til innhold

Jeg kommer ikke til å la gutten min begynne på fotball!!!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hun skriver at hun «fant ut at NFF har bestemt». Det er ikke sant. De kommer med en anbefaling. Videre skriver de at det er opp til hver enkelt klubb hvor mye de skal trene. Det er heller ikke sant at det er cuper hver helg. 

Anonymkode: 73671...8f4

Det stemmer, men det betyr at noen i NFF har satt seg ned og bestemt at de synes det er bra for seksåringer å trene fotball tre ganger i uka samt kamper i helgene. Det anbefaler de.

Jeg må si jeg er glad for å høre at mange klubber ikke følger anbefalingene, og jeg håper noen går ut mot dem offentlig også. 

Anonymkode: 03d71...0a7

Fortsetter under...

Har du vært på møte og hørt at dette gjelder for første trinn?

her er mannen fotballtrener for 2. klassingen og de trener 1 time i uka. De får bli med på 3 cuper hver sesong og trenerene velger fritt hvilken cup i nærområdet.

Gutter deler seg ofte automatisk i de som spiller fotball og de som ikke er med. 

Anonymkode: ecdff...40d

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Da lurer jeg virkelig på hvor dere bor, snakket med en mamma i klassen til gutten vår som begynte siste året i barnehagen.
Slik er opplegget her og det var visstnok retningslinjene fra NFF

HI

Anonymkode: 43bdb...cbc

Tror du bør sjekke opp, istedenfor å høre på denne moren. Det er et trappetrinn barneidretten følger, og dette er ikke etter denne. 1-2 ganger per uke, er det anbefalte i den alderen. Bor selv i Stavanger, og her er det 1 trening i uka. Fra neste år, kan vi velge 2 treninger. Cup mm bestemmer dere jo selv hva dere vil stille på. Så lenge treneren har svar innen tidsfristen, slik at trener kan sette på lag. 

Anonymkode: 1d9d9...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...