Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Datteren min skal delta på teater og det er opprettet Spond. Det er helt greit å få varsler der når de som driver det legger ut meldinger som er viktige å få med seg, men er det virkelig ikke mulig å skru av varsler for alle foreldrene som absolutt må kommentere disse meldingene opp og ned i mente (og hva er greien med det egentlig?). Jeg kan selvfølgelig skru av varsler helt, men da får jeg jo ikke informasjonen heller med mindre jeg husker å aktivt sjekke appen. Noen som har funnet ut av noe her? Anonymkode: 151ef...7e9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Du kan skru av pushvarsler for en og en "hendelse", men da vil du ikke få beskjed hvis arrangøren endrer noe heller. Anonymkode: 520ed...961
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Det er ofte et infomøte/foreldremøte, ta det opp der. At alle småspørmål o.l sendes som melding direkte til instruktør, og ikke som fellesmelding som alle får varsel på. Bare veldig viktige ting som er relevant for alle legges ut som fellessvar. Men det går også an å avtale at alt sendes bare til instruktør/trener også skriver denne en fellesmelding som alle går varsel på om en forelder kommer med noe som er relevant for alle. På håndballen her måtte det "forbys" med alle disse småsvarene på all info som blir lagt ut. Det ble for mye. Anonymkode: 3ed71...1bc
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 Jeg har det motsatte problemet på laget mitt. Ingen engasjerer seg i noe. Anonymkode: f33e7...144
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg har det motsatte problemet på laget mitt. Ingen engasjerer seg i noe. Anonymkode: f33e7...144 Beskjeder i spond har ikke noe å gjøre med å engasjere seg. På håndballaget vårt engasjerer alle seg, men ingen levert inn unødvendige meldinger i spond likevel. "Thea kommer ikke på trening i dag fordi hun har blitt forkjølet" trenger ikke legges inn i spond, den beskjeden holder det at trenerne får. Anonymkode: 520ed...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå