Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Altså dager der dere ikke gjør avtaler? Her er det treninger mandag, onsdag, torsdag og fredag. Så er det kamper i helger. Tirsdager er derfor ukens «hellige dag». Jeg vil da bare ha en rolig ettermiddag hjemme. Middag som tar mer enn 20 min å lage, spill eller film på kvelden. Jeg har ei venninne som stadig maser om tirsdager. Det er da hun har tid til å treffes for det meste, av samme grunn som jeg ikke vil treffes. Det er blitt en slags konflikt på dette fordi vi er forskjellig her. Jeg kan gjerne treffes mens barna er på trening. Da vil vi rekke kaffe i en times tid mens de trener. I den tiden vil hun gjøre unna andre ting. Helt ok, så jeg sitter på parkeringen til treningen og venter til den er ferdig mens hun gjør unna det hun skal ha unna. Likevel er hun litt grinete fordi jeg holder tirsdagen hellig. Er det flere enn meg som har denne ene hellige dagen? Og er det virkelig noe å bli grinete for, for da får vi jo aldri ha muligheten til å treffes? Anonymkode: 96b36...9d0
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Mandager er den kvelden det ikke skjer noe hos meg. Ingen avtale med ungene, ikke handling, ikke trening. For meg er det den dagen jeg har tid til å sitte ned å skravle med venninner. Ikke hver mandag jeg gjør det, men for meg er tid med venninner avslapning Anonymkode: 544df...44e
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Ikke så hellig at jeg er helt rigid, men om det har vært fulle helger i mange uker og det så er en blank lørdag eller søndag i kalenderen så skal det mye til for at jeg booker den til noe som helst. Mannen og jeg er helt enige og det hender at vi lyver om at vi skal noe om bare for å få en lørdag i fred om noen maser veldig. Anonymkode: a04ca...4f5
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 Den helgen jeg har barnet mitt lager jeg lite avtaler. Anonymkode: 947e6...1ed
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 Ikke hele dager, men jeg foretrekker å unngå avtaler lørdag kveld og søndag morgen. Anonymkode: 7abf1...065
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 Fredager er hellig om jeg har fri. Min yngste er 13 år, så de trenger ikke følge til trening lenger (bor på et lite sted). Har stort sett ettermiddagene fri etter noen hektiske år. Nyter det! Anonymkode: ae9b0...6b2
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 Ingen dager er hellige i den forstand at jeg aldri kan legge noen planer der,men jeg er veldig glad I en friskmeldt innimellom og forsøker å få til det regelmessig. Kan dere ikke komme hverandre litt i møte da? Ta en kaffe under en trening,og så møtes en tirsdag innimellom? Ellers må hun jo bare respektere at du ikke vil, og absolutt ingenting å bli grinete for i alle tilfelle. Anonymkode: 15c66...bd4
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 Jeg har bare ett barn på 11 år å han i alderen der foreldre er såå flaut,så jeg får overhodet ikke lov å hente eller levere han,eller levere/hente i bursdag. Så han tar buss når han skal noe. Veldig deilig å stresse med å hente og levere så det går helt fint for meg. Så her er de fleste dagene rolig. Men annenhver helg har jeg barnefri å da er fredagen stortsett hellig. Da ønsker jeg heller bli hjemme å slappe av med en film eller god bok. Anonymkode: db311...5d7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 Veldig deilig å slippe å stresse* Anonymkode: db311...5d7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 Jeg er heldig, og kan legge opp det meste av arbeidsdagen selv. Med litt overtid hver dag kan jeg ta mer eller mindre fri første dag av mensen hver mnd. Dette har økt livskvaliteten veldig. Jeg gjør lett yoga, spiser godt og næringsrikt og kan ligge i sengen eller gå en tur, alt etter hvor sterke smerter jeg har. Skikkelig hellig alenetid hver fjerde uke har gjort at jeg ikke gruer meg så mye til mensen mer. Anonymkode: c8536...b3a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2023 #11 Skrevet 29. august 2023 Her er alle dager hellige. Har mer enn nok og orker ikke planer om ettermiddagene/kveldene. Anonymkode: 50343...a0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå