Gå til innhold

Lage fotobok til konfirmanten.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har dobbeltsider med forskjellige kategorier.

Nyfødt, baby, besteforeldre og oldeforeldre, søskenkjærlighet, jul, 17.mai, bursdager, kule steder vi har vært, fotball, ski, hytta, ungdom og en del div. sider med fine bilder som ikke fekk plass på kategoriside. Pluss mye mer.

Anonymkode: 39ff0...02e

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har dobbeltsider med forskjellige kategorier.

Nyfødt, baby, besteforeldre og oldeforeldre, søskenkjærlighet, jul, 17.mai, bursdager, kule steder vi har vært, fotball, ski, hytta, ungdom og en del div. sider med fine bilder som ikke fekk plass på kategoriside. Pluss mye mer.

Anonymkode: 39ff0...02e

Hvilken nettside har du brukt?

Anonymkode: 833fc...2af

Jeg har laget de kronologisk.

Babybok har de, fra 0 til ca 2 år, så jeg har ikke tatt med babytiden.

Har ikke tatt med alle bursdager, ferier osv, da ville boken blitt altfor stor/tykk, men har tatt med store ting som at de har fått yngre søsken o.l., bilder på aktivitetene/idrettene de har vært interessert i, og litt ting vi har gjort, steder vi har reist osv, da i kronologisk rekkefølge.

Startet boken med en "tale" til konfirmanten og avsluttet med en "lykke til videre i livet" tekst.

Yngste konfirmeres neste år, sa da blir det siste boken som skal lages i vinter :)

Anonymkode: 55a50...5e5

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har laget de kronologisk.

Babybok har de, fra 0 til ca 2 år, så jeg har ikke tatt med babytiden.

Har ikke tatt med alle bursdager, ferier osv, da ville boken blitt altfor stor/tykk, men har tatt med store ting som at de har fått yngre søsken o.l., bilder på aktivitetene/idrettene de har vært interessert i, og litt ting vi har gjort, steder vi har reist osv, da i kronologisk rekkefølge.

Startet boken med en "tale" til konfirmanten og avsluttet med en "lykke til videre i livet" tekst.

Yngste konfirmeres neste år, sa da blir det siste boken som skal lages i vinter :)

Så lurt å ha tale i boken ❤️ hva skrev du og går det ann å få en side med tekst. Hvilken nettbutikk?. Har aldri laga fotobok før, ungene her har albumer med klipp og lim. Tenker p ha eit par sider på slutten som står tomme dersom noen av gjestene vil skrive litt. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så lurt å ha tale i boken ❤️ hva skrev du og går det ann å få en side med tekst. Hvilken nettbutikk?. Har aldri laga fotobok før, ungene her har albumer med klipp og lim. Tenker p ha eit par sider på slutten som står tomme dersom noen av gjestene vil skrive litt. 

Jeg har laget på Fotoknudsen og er veldig fornøyd, har laget alle sidene selv så jeg har da valgt bakgrunn, antall bilder, plassert bilder og tekst osv selv. Ikke noe problem å ha en side til bare tekst.

Jeg skrev teksten som en tale egentlig, litt personlig til konfirmanten, beskrivelse av den personens betydning i familien, hvorfor vi er stolt av og glad i han/henne osv.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har laget på Fotoknudsen og er veldig fornøyd, har laget alle sidene selv så jeg har da valgt bakgrunn, antall bilder, plassert bilder og tekst osv selv. Ikke noe problem å ha en side til bare tekst.

Jeg skrev teksten som en tale egentlig, litt personlig til konfirmanten, beskrivelse av den personens betydning i familien, hvorfor vi er stolt av og glad i han/henne osv.

Takk for gode tips 👍 i staden for vanlig tale? Har skrevet sang og kjenner jeg ikke klarer å holde tale.

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Takk for gode tips 👍 i staden for vanlig tale? Har skrevet sang og kjenner jeg ikke klarer å holde tale.

Ja.

Har hatt tre konfirmanter, og to av dem nektet å ha taler, da kunnne bare folk lese boken om de ville. Ene konfirmanten synes det var helt greit med taler, så da leste jeg opp det jeg hadde skrevet.

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Er inne på fotoknudsen sine sider. Stemmer det at alle bildene lastes opp først og så trykker ein på lag fotobok og så kommer bildene ut på sidene? Må en da etterpå trykke og flytte for å få bildene i riktig rekkefølge?🙈 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...