Gå til innhold

Jeg er blitt svindlet av en nettbutikk :(

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Å det var ikke mulig å kontakte de via siden. Eller det skulle gå ann men får bare opp feilmelding hele tiden. Jeg syns også siden har alle tegn på svindel,så syns det var lurt å sperre kortet.

Anonymkode: 7af24...46c

Så rart, jeg får opp kontaktskjema når jeg trykker kontakt. Uansett, er ikke så mye du får gjort. Får bare håpe på det beste da 😌

Fortsetter under...

WaltzingMathilda skrev (44 minutter siden):

Så rart, jeg får opp kontaktskjema når jeg trykker kontakt. Uansett, er ikke så mye du får gjort. Får bare håpe på det beste da 😌

Ja det fikk jeg også,men nå jeg skulle sende det inn så fikk jeg feilmelding hver gang

Veldig bra gjort av DNB 🤩 Godt at du ikke ble svindlet for mer, du får sjekke opp om du får pengene tilbake fra svindelbutikken da. Det skal jo i teorien ikke være mulig å få kortbetaling om man driver svindel, men svindlere kommer seg jo rundt det. Kjøpte du med Mastercard eller visa så får du kontakte dem.

Anonymkode: 26e10...a16

WaltzingMathilda skrev (På 29.8.2023 den 15.45):

Selvfølgelig er det noe hun kan gjøre noe med 😆 Men siden så mange har den oppfatningen så får jo svindlerne holde på ei stund før de stoppes av noen som vet at det er fullt mulig 😊

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Veldig bra gjort av DNB 🤩 Godt at du ikke ble svindlet for mer, du får sjekke opp om du får pengene tilbake fra svindelbutikken da. Det skal jo i teorien ikke være mulig å få kortbetaling om man driver svindel, men svindlere kommer seg jo rundt det. Kjøpte du med Mastercard eller visa så får du kontakte dem.

Jeg brukte VISA.  Ja det kan jeg prøve 

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Glemte å oppdatere her,denne meldingen fikk jeg DNB så sa jo at det var svindel. 

Screenshot_20230904-173501_Gallery.jpg

Men hadde ikke du sperret kortet da?

Anonymkode: 27e10...d1c

Anonym bruker skrev (På 29.8.2023 den 0.09):

Jeg har vært så ufattelig dum at jeg er helt flau her så trenger virkelig ikke mer kjeft.

Jeg søkte etter Disney julepynt å kom inn på en side der alt i annonsen sto på norsk,så tenkte jo automatisk at dette var norsk nettbutikk. Når jeg har betalt får jeg mail som er på engelsk om at de har mottat min bestilling. Siden det ikke kom fra firmaet jeg bestillte fra så ble jeg veldig skeptisk. Når jeg ser nærmere på siden så innser jeg hvor dum jeg har vært. Å det står tydlig at hvis jeg avbestiller så skal de ha 25%. Bare det lyser scam lang vei! Når jeg trykker på kontakt for å sende melding så får jeg selvsagt bare opp feilmelding. De har også trekket ett høyere beløp enn de skulle. Hva gjør jeg nå? Får jeg igjen pengene av VISA når det er min egen feil?

Anmeld og kontakt visa. Godt mulig du får det tilbake

Anonymkode: 734be...cb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...