Gå til innhold

Hvor mye personlige eiendeler har dere på kontoret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomster og ei lampe i vinduet, bilder av barna, tegninger/dikt barna har laget til mamma🥰 Innesko og  fleecejakke. Så ligger det alltid ei knekkebrødpakke og en tubeost i skrivebordsskuffen. 

Anonymkode: 91fda...fe8

Masse, og nå kom jeg på at jeg bør rydde av hensyn til renhold. 
Har masse tegninger fra ungene, bursdagshilsener fra kollegaer, en vase jeg fikk blomster i, en penneholder noen laga til meg, lader til tlf, en jakke, lypsyl, pinsett, neglfil og sikkert mye annet rart 

Anonymkode: 90c1e...8c4

Annonse

LillaGorilla♥♥ skrev (6 timer siden):

Enig. Åpent kontorlandskap er ille nok, free seating høres ut som ren tortur. 

Vi har hatt dette i et par år nå, og jeg synes det går veldig, og overraskende, greit egentlig. Ikke misforstå meg - jeg synes selvsagt cellekontor er det optimale, men jeg lever helt fint med landskap og free seating. Dette kombinert med muligheter for hjemmekontor et par dager i uken er ikke problematisk. Til og med de største kritikerene av denne kontorformen har stilnet hos oss etter å ha prøvd det en stund. 

tante grusom master of law skrev (2 timer siden):

Vi har hatt dette i et par år nå, og jeg synes det går veldig, og overraskende, greit egentlig. Ikke misforstå meg - jeg synes selvsagt cellekontor er det optimale, men jeg lever helt fint med landskap og free seating. Dette kombinert med muligheter for hjemmekontor et par dager i uken er ikke problematisk. Til og med de største kritikerene av denne kontorformen har stilnet hos oss etter å ha prøvd det en stund. 

Hva gjør de som egentlig har bibliotek på kontoret? 

Annonse

Jeg har to potteplanter, kaffekopp og minipresskanne, ulljakke, ekstra sko og barnetegninger. I tillegg har jeg mange bøker, men de tilhører egentlig jobben.

Hvis jeg ikke kunne lagre slikt som bøker og papirer på jobben, måtte jeg ha hatt plass til dem hjemme. Lurer på om alle bedriftene som planlegger å spare penger på mindre kontorplass også planlegger å øke lønna til de ansatte slik at de får råd til å skaffe seg tilsvarende ekstra plass hjemme?

Anonymkode: bd8df...bfa

tante grusom master of law skrev (12 timer siden):

Henger sikkert sammen med at jeg er kontrollfrik, og at jobben min består av så mye forskjellige hendelser og folk at jeg liksom må ha noe som er stabilt og fast og bare mitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...