Gå til innhold

Hvor mye personlige eiendeler har dere på kontoret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jobber på kontor. Hvor mye personlig har dere liggende? Bilder? Mat? Klær? Andre ting?

Anonymkode: 57a93...0f4

Skrevet

Ingenting egenlig. Vi har åpent landskap med free seating, så kan egenlig ikke ha så mye der. Vi har et litet skap hver og der er vel det eneste jeg har en hurtigskopolish. 

Jeg har med PCen, notatblokk, håndkrem og lipgloss i håndveska. 

Noen har endel mer enn det jeg har på jobb. 

Skrevet

Et par jakker til å slenge på meg hvis det blir kaldt + innesko. Åpent kontorlandskap,  men ikke free seating.

Anonymkode: 9321d...6ec

Skrevet

Jeg har litt av hvert i skapet. Litt toalettsaker, rene sokker og t-skjorte, en cardigan i ull hvis det blir kaldt, et par sko jeg bytter til hvis jeg kommer på jobb i støvler eller vintersko.

I tillegg til helt vanlige ting som jeg har på pulten: notatblokk, skrivesaker, pc, håndkrem, en god te, leppepomade, lader til mobil og klokke,  post-it-lapper… 

Vi har heldigvis ikke free-seating. Hvordan gjør dere det? Vi har både ulike kontorstoler etter behov, noen har mousetrap osv…

Anonymkode: da8a5...451

Skrevet

Et bilde av ungene, en pakke paracet, ladeplate til mobilen og en varm cardigan. Tror det er det.

Anonymkode: ba2d1...204

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har litt av hvert i skapet. Litt toalettsaker, rene sokker og t-skjorte, en cardigan i ull hvis det blir kaldt, et par sko jeg bytter til hvis jeg kommer på jobb i støvler eller vintersko.

I tillegg til helt vanlige ting som jeg har på pulten: notatblokk, skrivesaker, pc, håndkrem, en god te, leppepomade, lader til mobil og klokke,  post-it-lapper… 

Vi har heldigvis ikke free-seating. Hvordan gjør dere det? Vi har både ulike kontorstoler etter behov, noen har mousetrap osv…

Anonymkode: da8a5...451

Det går helt fint. De som har spesialstoler har de stolene i et hjørne som de triller til en ledig plass. De som har spesialutstyr har det i skapet sitt, som de tar til ledig pult om morgenen. 

Skrevet

Jeg har en ulljakke og et skjerf hvis jeg fryser, fine sko (går i joggesko til og fra jobb) og sist, men ikke minst- et komplett servise til 12 som jeg ikke er klar for å introdusere for mannen min.

Skrevet

jakke, sjal, sokker, truseskift, en middels kiosk (som er min men jeg deler alle som trenger). notatbøker siste 5 år. et par ladeledninger, verktøysett,

Anonymkode: ed95f...f0c

Skrevet

Jeg jobber som renholder på en vgs. Må si at det er mange overfylte kontorpulter, som er vanskelig å tørke støv av 

Anonymkode: afd05...40a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg jobber som renholder på en vgs. Må si at det er mange overfylte kontorpulter, som er vanskelig å tørke støv av 

Uups... 

Og der skjønte jeg at du kanskje har forsøkt deg på min pult. 

Ergo - jeg har absolutt nok private ting på pulten min, eller egentlig i overkant... 

Anonymkode: 9b299...c42

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Uups... 

Og der skjønte jeg at du kanskje har forsøkt deg på min pult. 

Ergo - jeg har absolutt nok private ting på pulten min, eller egentlig i overkant... 

Anonymkode: 9b299...c42

Hehe. Noen av lærerne er flinke å rydde pulten til sommeren da, så da blir det vasket skikkelig. Men ikke alle gjør det😉. Selv om de går mail om påminnelse på at vi renholdere jobber om sommeren og vil da gjerne gjøre skolen fin og ren til skolestart 

Skrevet

På hjemmekontoret har jeg garnlager, symaskin, masse fagbøker, bilder av barna, planter og en masse annet. På kontoret, åpent landskap, har jeg svært lite. 

Skrevet

I skapet mitt:
- Håndkrem
- Leppomade
- Medisiner
- Te kopp (når den ikke er i bruk)
- Litt nøtter
- Noen poser rett i koppen
- Noen typer te
- Halstabletter
- Litt julepynt
- En vannflaske (når den ikke er i bruk)

Stående fremme:
- Et par planter

Anonymkode: 056f5...3b6

Skrevet

Jeg har et sjal, leppestift og håndkrem. Hva i all verden skal man med klesskift og apotek på jobb?

Anonymkode: 29039...3fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har et sjal, leppestift og håndkrem. Hva i all verden skal man med klesskift og apotek på jobb?

Jeg har "apotek" på jobb siden jeg har kronisk migrene og kroniske ryggsmerter.

Anonymkode: 056f5...3b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Fordi temperaturen svinger, fordi man kan bli våt på beina på vei til jobb eller møter utenfor huset. Fordi jeg heller vil ta en paracet enn å gå hjem. mat fordi jobben ikke har butikker nært.

Anonymkode: ed95f...f0c

Skrevet

Innesko, sjøstøvler, varme strikkejakker, dusjsaker, undertrøyer, litt tegninger og bilder av barna, mobillader, tyggis, teposer, kaffekapsler, kopp ++

Anonymkode: d8a1a...076

Skrevet

Ingenting, og jeg har fast plass, eget kontor og dør som er låst når jeg ikke er der

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Man er der åtte-ti timer pr dag, av og til også i helger eller på kveld, ikke alle jobbdager for alle mennesker er forutsigbare, trening skjer i arbeidstiden og alt er enklere om man har alt tilgjengelig. Var det så vanskelig å skjønne?

Skrevet

Dressjakke, et skjerf, knekkebrød, pulverkaffe, neglfil og lipgloss. 
Familiebilder hører ikke hjemme på et kontor. 

Anonymkode: 7e5dc...967

Skrevet
  • klesskift
  • et middels utstyrt apotek
  • innesko
  • nødproviant
  • te
  • kopp
  • drikkeflaske
  • fagbøker
  • permer, notatbøker
  • skrivesaker
  • mobillader
  • saker jeg jobber med
  • fagartikler jeg burde fått tid til å lese

Dette er selvfølgelig plassert i skuffer og hyller. Svært lite ligger strødd på pulten. Vi skal åver til free seating og jeg kjenner at jeg gruer meg....... Det blir egentlig svært lite attraktivt å være på kontoret, og flere kommer nok til å være mer på hjemmekontor.

Anonymkode: f486c...6b3

Skrevet

Har litt skift og et privat lite Apotek 😅 Har også et par bilder og en høytaler. 

Anonymkode: e2ab1...7a4

Skrevet (endret)

Bilder av barna, "kunstverk" de har laget, et ekstra par sko og sokker, julepynt, ekstra skjerf, en ekstra jakke, håndkrem, lipgloss, plaster, paracet, ekstra lader. Har eget kontor, og "dillet" oppbevares i skap.

Endret av LillaGorilla♥♥
Skrevet

Ekstra joggesko og pensko, diverse klesskift sånn i tilfelle syndeflod eller airconditioning-overdose, hårbørste og litt sminke, diverse håndkrem, bilder av barn, en paraply og et par sandaler jeg bestilte og fikk levert på jobb og som jeg hadde tenkt å returnere fordi de er grusomt vonde å ha på seg.  Men det glemte jeg. Ja, også planter. 

Skrevet

Ikke stort på selve kontoret. Jeg har noen planter vi fikk da vi flyttet inn der, ett intetsigende bilde fra ikea på veggen for å dempe lyden og ett ullsjal hvis det blir kaldt. 

Har egen boks til te og annen proviant på kjøkkenet. 

Noen av kollegaene mine har innesko. Ville ikke lagret ting på kontoret, fort å dra med seg skjeggkre eller andre ubudne gjester på kjøpet. 

Anonymkode: ec771...85a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...