Gå til innhold

Hvordan fungerer coop medlemskapet?

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst på en vare som koster 350 kr hvis du er coop medlem,for andre koster den nesten 800 kr. Men ser at jeg må betale 300 kr i innmeldingsavgift,som betales tilbake når du melder deg ut. Jeg har ikke så veldig god råd nå,så kan jeg melde meg inn å kjøpe varen billig,for så å melde meg ut dagen etterpå? 

Anonymkode: a1c39...c7c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442467-hvordan-fungerer-coop-medlemskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evt. kan du gå sammen med noen andre som har medlemskort, så kan de scanne sitt kort. 

Bortsett fra at du binder opp 300,- på en konto, så ser jeg ingen ulemper med å være medlem. Jeg får flere hundre igjen på medlemskapet hvert år.

Anonymkode: 7c216...059

Spør noen du kjenner som har medlemskap om de vil være med å skanne sitt kort. Mange fordeler med coop medlem. Mange gode tilbud og 1% av alt du handler går til din egen coop konto. I tillegg har de samarbeid med en del andre som også kan gi penger inn på medlemskonto. Jeg har mellom 4 og 6 tusen årlig i kundeutbytte. 

Anonymkode: e4d7a...da4

Jeg ville også bare bedt noen du kjenner bli med, veldig mange er medlemmer, alle jeg kjenner tror jeg.

Vet ikke om det er noe minimumstid for medlemskap, det kan du jo sjekke opp, men det er mye å tjene på å være medlem. Jeg har ikke coop som mine hverdagsbutikker, handler stort sett bare tilbudsvarer der, men henter ut flere tusen kroner i året i kjøpeutbytte.

Anonymkode: 9abe0...404

Syns egentlig det er helt uforståelig om folk ikke er Coop medlem eller trumf medlem.
Vi tjener mange tusen på disse to medlemskapene i året. Nå står det over 6000 på Coopkorter og 8000 på trumf. Spart i løpet av 4år. For 4 år siden kjøpte jeg ute-møbler for pengene fra de to kortene. 

Anonymkode: f74b6...3be

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Syns egentlig det er helt uforståelig om folk ikke er Coop medlem eller trumf medlem.
Vi tjener mange tusen på disse to medlemskapene i året. Nå står det over 6000 på Coopkorter og 8000 på trumf. Spart i løpet av 4år. For 4 år siden kjøpte jeg ute-møbler for pengene fra de to kortene. 

Anonymkode: f74b6...3be

Trumf medlem er jeg men det var jo gratis å bli medlem. Coop handler jeg nesten aldri på siden kiwi er nærbutikken,å jeg har ikke bil

Anonymkode: a1c39...c7c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...