Anonym bruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Jeg fikk skadet tre negler på en hånd og de måtte punkteres pga blødning. Det er grodd fint, men neglene er så stygge. Nå vurderer jeg gelenegler men leser at det kan skade neglen. Det har jeg jo ikke lyst til. Jeg er mye ute hos kunder og dekker den styggeste neglen ofte med plaster. Hvordan er gelenegler? Sett på YouTube og få de på selv ser greit ut, men å ta de av ser ut som risikosport. Noen med erfaring som vil dele? Jeg kan selvsagt lakke de men problemet er at de har en grop som blir enda mer synlig med neglelakk. Så jeg skal prøve å legge et lag over området som er skadet og smoothe geleen ut til et syltynt lag som ikke er lengre enn egen negl. Er det mulig? Så fjerne det. Må alle files? Eller er det noen som løsner med aceton? Anonymkode: 7dd92...a27
Anonym bruker Skrevet 28. august 2023 #2 Skrevet 28. august 2023 Gå til en negledame og gjør det ordentlig. Jeg gjorde det da jeg hadde en negl som falt av. Den nye neglen ble mye finere når den fikk litt drahjelp i starten av en kunstig en. Anonymkode: eebb5...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå