Anonym bruker Skrevet 27. august 2023 #1 Skrevet 27. august 2023 Sønnen min på 4 år var helt frisk, men etter å ha badet på et badeland på Jessheim ble han syk 2 timer etter besøket. Han fikk feber og kastet opp vann en gang. Idag har han vært blålig under øynene og sliten. kan man faktisk bli syk etter å ha badet i basseng? Eller er dette bare tilfeldig? Anonymkode: 4713e...ab7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2023 #2 Skrevet 27. august 2023 Ring legevakten og forsikre dere om at han ikke lider av forsinket drukning. Vann i lungene kan være veldig farlig. Jeg vet ikke om det er det, men sjekk det! Anonymkode: 91adf...395
Anonym bruker Skrevet 27. august 2023 #3 Skrevet 27. august 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ring legevakten og forsikre dere om at han ikke lider av forsinket drukning. Vann i lungene kan være veldig farlig. Jeg vet ikke om det er det, men sjekk det! Anonymkode: 91adf...395 Dette Anonymkode: f5283...dc0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2023 #4 Skrevet 27. august 2023 Åja. Ikke ukjent det. Rapporter det inn, så de tar vannprøver og sikrer at de får bukt med det hvis det er ett utbrudd av noe. Anonymkode: af9b1...27b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2023 #5 Skrevet 27. august 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ring legevakten og forsikre dere om at han ikke lider av forsinket drukning. Vann i lungene kan være veldig farlig. Jeg vet ikke om det er det, men sjekk det! Anonymkode: 91adf...395 Og dette. Tørrdrukning kan forekomme. Ikke la han sove hele natten uten å sjekke med jevne mellomrom. Anonymkode: af9b1...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå