Gå til innhold

Britney Spears ser helt loco ut 😟

Anbefalte innlegg

Flere her som følger henne på Instagram? Det er sørgelig å se den en gang så flotte og kule damen snurre rundt og rundt med sminke all over the place, elendige hårextensions, og et tomt blikk i øynene. Blir så forbanna på familien hennes og bransjen som har tygd henne opp og spyttet henne ut.

Anonymkode: 5daf8...cd6

Fortsetter under...

Hun er jo helt ute å kjøre psykisk.

Hun burde vært beskyttet mot seg selv...

Greit at vergemålet hun var under var diskutert, sikkert ting som ikke var helt bra når pappa styrte, men man blir ikke satt under vergemål for moro skyld.

Anonymkode: 8e465...056

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hun ser ikke loco ut, hun ser ut som en klassisk tacky dame i 40-åra som desperat prøver å selge kroppen sin for likes. Og seff at hun har tatt benzo og knips i over 20 år.

Anonymkode: 6a74f...0e4

Ja, hun ser merket ut av rusbruk også. Men tydelig ikke helt mentalt i vater. Hun har jo blitt lært opp i at kroppen skal selges. Hun gjør det hun har lært at gir henne "kjærlighet". Og det er nitrist.

Annonse

Jeg forstår hvorfor hun har hatt verge. Jeg forsto det ikke tidligere, men ganske tydelig å se at dama sliter veldig psykisk, men kanskje også med rus. Forstår at sønnene hennes ønsker at hun får hjelp. Trist å se hvordan hun engang var, .

Anonymkode: cfa05...7aa

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg er voksen. 

Anonymkode: a0b18...982

Gratulerer. Hva gjør voksne når de skal slappe av da? Løser kryssord eller snakker med plantene sine?

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hun ser ikke loco ut, hun ser ut som en klassisk tacky dame i 40-åra som desperat prøver å selge kroppen sin for likes. Og seff at hun har tatt benzo og knips i over 20 år.

Anonymkode: 6a74f...0e4

Benzo og knips? Opplys meg gjerne, hilsen dame 40 + som ikke har fått med seg den verden 😆🙈

Anonymkode: 91c7b...380

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Gratulerer. Hva gjør voksne når de skal slappe av da? Løser kryssord eller snakker med plantene sine?

Voksne folk følger ikke en avdanket popartist på Instagram. Heller ikke Taylor Swift for å si det sånn. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du mener loca? Dumt å bruke ord feil når man skal snakke ned andre…. 
Hun har vært ustabil i mange år allerede, preget av bransjen, familien, rus+++ Ikke noe nytt dette vel?

Anonymkode: 015c8...33f

"Loco" er jo bare et tullebegrep. Skjønner jo at det ikke er normert spansk.

Det er nytt jo. Hun ser ut til å ha det verre og verre. Mente faktisk ikke å snakke henne ned. Synes det er fælt, bare.

Voksne folk følger ikke en avdanket popartist på Instagram. Heller ikke Taylor Swift for å si det sånn. 

Fortsatt lurer jeg på hva voksne folk da gjør. *Tar frem penn og papir*

Benzo og knips? Opplys meg gjerne, hilsen dame 40 + som ikke har fått med seg den verden 😆🙈

Anonymkode: 91c7b...380

Benzo er en forkortelse for benzodiazepiner. Det er i utgangspunktet medikamenter mot angst, depresjon eller søvnvansker, som kan misbrukes.

Knips er sleng for ecstasy. 

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

De henger tydligvis her inne 😂

Anonymkode: 8c495...e5d

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hun som er på instagram er ikke henne. Er en body double. Lenge siden ekte britney har vert avbildet der. 

Anonymkode: 73988...9fe

Hvor tar du den påstanden fra?

Anonymkode: b6e5a...5a4

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dette er jo bevist. Man kan også se det på videoene

Anonymkode: 885f8...c68

Hvordan er det bevist? Og hvordan kan man se det? Har hun en stand-in mann også siden han er med på endel av videoene?

Anonymkode: b6e5a...5a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...