Gå til innhold

Er fiks ferdig på Finn trygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det? Jeg er selger. 

Anonymkode: 36584...74c

Fortsetter under...

Skrevet

Ja.

Anonymkode: a3d0e...1e9

Skrevet

Nei. Etter kjøper har mottatt varen så kan hun/han bare leite etter den minste feil,å da får du ikke utbetalt pengene før dere blir enig. 

Skrevet

Har solgt via Fiks Ferdig flere ganger. Veldig enkelt, og har aldri vært noe  problemer. 

Anonymkode: 183c9...961

Skrevet

Jeg har bare kjøpt, men selger fikk ikke penger før jeg godkjente at varen var ok, kunne jo bare sagt at jeg ikke var fornøyd og kuttet kontakten. Jeg selger kun ved personlig oppmøte. 

Anonymkode: d5895...91c

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har bare kjøpt, men selger fikk ikke penger før jeg godkjente at varen var ok, kunne jo bare sagt at jeg ikke var fornøyd og kuttet kontakten. Jeg selger kun ved personlig oppmøte. 

Anonymkode: d5895...91c

Nei du kan ikke bare si du ikke er fornøyd og så kutte kontakt. Da opprettes det sak hvor først selger og kjøper oppfordres til å løse konflikten og om ikke man blir enige tar Finn over. Selger er sikret med fiksferdig.

Anonymkode: 2ee9d...f72

Annonse

Skrevet

Det beste er forhåndsvippsing.

Anonymkode: f9a9d...80f

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Nei du kan ikke bare si du ikke er fornøyd og så kutte kontakt. Da opprettes det sak hvor først selger og kjøper oppfordres til å løse konflikten og om ikke man blir enige tar Finn over. Selger er sikret med fiksferdig.

Herregud så naiv du er! Det er overhodet ikke så enkelt! Pengene blir ikke utbetalt før begge er kommet til en løsning. Kommer det ingen løsning så står de på en sperret konto så kjøper taper pengene.

Anonymkode: bb54a...3cd

Skrevet

Veldig trygt, praktisk og enkelt.

Anonymkode: 0ad75...a31

Skrevet

Elsker fiks ferdig. Har både kjøpt og solgt flere ganger. Ingen trøbbel.

Anonymkode: 2dbde...04a

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Herregud så naiv du er! Det er overhodet ikke så enkelt! Pengene blir ikke utbetalt før begge er kommet til en løsning. Kommer det ingen løsning så står de på en sperret konto så kjøper taper pengene.

Anonymkode: bb54a...3cd

Pengene står låst en stund mens et utfall avgjøres, men de blir ikke stående til evig tid. 

IMG_4890.png

Skrevet

Takk for svar 😊 Kanskje jeg skal prøve det. 

Anonymkode: 36584...74c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...