Gå til innhold

Serveringshjelp i konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har konfirmasjon til våren og tenker å spør eit par klubbvenninner om hjelp til servering. Kvir mer litt for å spør ansikt til ansikt, går det greit å spør på Messenger?🙈 Har selv servert i to konfirmasjon hvor vi laga ein del av maten selv, vi tenker å bestille ferdig mat. Så blir litt enklere. 

Anonymkode: 6b21b...761

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde spurt meg på messenger måtte du regnet med uker før jeg svarte. Jeg har ikke messenger på telefonen og er sjelden på Facebook på pc. Helt greit å ta det skriftlig, ikke avgjørende hvilken form det kom i. Hadde jeg vært ledig hadde jeg sagt ja.

Anonymkode: 13035...1b8

Skrevet

Det er vel greit. Hadde noen spurt meg på messenger eller mld så hadde jeg svart de om jeg kunne eller ikke. 

Anonymkode: 823ed...4cb

Skrevet

Serverte i to konfirmasjoner i fjor. Fikk spørsmål om begge på messenger. Helt greit det.

Anonymkode: 7234f...d32

Skrevet

Det går fint! Men som øverste anonym sier, er det jo noen som sjeldent leser messenger. Hva med sms? 

Jeg hadde forresten svart ja til å servere. De fleste gjør vel det for vennene sine, med mindre de har noen helt spesielle planer. Så ikke gru deg! 

Anonymkode: 9e6aa...623

Skrevet

Jeg regner jo med at messenger er en kommunikasjonsplattform de bruker til vanlig da, ellers ville vel ikke hi forslått det 🙈

Helt greit å spørre skriftlig ihvertfall

Anonymkode: 12cbb...231

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg regner jo med at messenger er en kommunikasjonsplattform de bruker til vanlig da, ellers ville vel ikke hi forslått det 🙈

Helt greit å spørre skriftlig ihvertfall

Anonymkode: 12cbb...231

Helt enig. Du ser om melding er lest eller ikke på messenger, bare å sende via annen kanal om det står ulest over tid. 

Anonymkode: 7c016...651

Skrevet

Helt greit med skriftlig. Da får mottaker tid til å sjekke ut om hun er opptatt mm før hun svarer

Skrevet

Jeg bytter slike tjenester. Ville aldri spurt noen om å bruke en hel dag til noe slikt uten å gi tilbake det samme. Min venninne serverte for oss i vår og jeg skal servere hos henne neste år. 

Skrevet
HeiteH skrev (50 minutter siden):

Jeg bytter slike tjenester. Ville aldri spurt noen om å bruke en hel dag til noe slikt uten å gi tilbake det samme. Min venninne serverte for oss i vår og jeg skal servere hos henne neste år. 

Ja, jeg har og gjort det for andre, men begge de skal i konfirmasjon samme dag som dattera mi skal konfirmeres. (Veit at eg kan spør begge de to til småsøskena, så enklere då) så må spør noen andre, ho ene er ferdig med konfirmasjoner og ei anna kan jeg hjelpe neste år dersom ho treng hjelp. HI

Anonymkode: 6b21b...761

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...