Gå til innhold

Har du vært sosial i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt lørdagen kjekt?

Anonymkode: e8743...04d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt nå da.

Anonymkode: 1c420...696

Skrevet

Har kost meg uten å være sosial. Sosialt er slitsomt, så det unngår jeg så langt det er mulig

Anonymkode: 9b0f1...e8b

Skrevet

Nope! Kun vært inne med familien. Vasket huset, vasket tøy, mannen har handlet og jeg har pakket til en reise. Nå bok på meg, Netflix på ungene og gubben skal ut og drikke whiskey hos naboen.

Anonymkode: c8ee4...bc3

Skrevet

I dag har jeg brukt dagen akkurat slik jeg ønsket selv om det meste er en smule kjedelig. Jeg har ryddet kjøkkenet, fikset en klesvask og startet studier på et nytt fagfelt jeg må sette meg inn i på jobb. Har også sett et program på TV som jeg ønsket. Alt dette alene. Har så spist middag med mann og yngste da eldste er med venner. I kveld skal vi nok se på TV sammen (har bare ett TV så vi prøver å se noe sammen i helgen - de som er hjemme). Så ja, har deler av dagen/kvelden vært sosial med mann og et av barna :)  

Anonymkode: a4b9d...05d

Skrevet

Sovet lenge, handlet, laget mat til barnas venner og sløvet på sofaen. I morgen blir det middagsbesøk her.

Anonymkode: b8678...4a6

Skrevet

Har kosa meg i dag.    Kaffe og rolig morgen med mannen.     Så var vi ute og handlet litt og traff et vennepar til lunsj.      
Ellers vært hjemme og sett kamp på tv,laget middag og tatt et glass vin.      

Ingen barn hjemme i dag,så resten av kvelden blir det litt tv,musikk og prate.     Og sikkert et glass vin til🥰

Anonymkode: 09bcc...f47

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Slutt nå da.

Andre som har overtatt den 😊

Ikke vært sosial. Se serie fortsettelse fra i går alene. 

Anonymkode: 4630b...e0a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Andre som har overtatt den 😊

Ikke vært sosial. Se serie fortsettelse fra i går alene. 

Hvilken serie da?

Jeg har vært sosial for første gang på ti dager, familiebesøk. Resten av kvelden blir det deilig og stille.

Anonymkode: 0af46...d22

Skrevet

Jeg har vært litt i overkant sosial til fridag å være. Har besøkt min gamle mor og vært i familieselskap. 

Anonymkode: 8760c...440

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hvilken serie da?

Jeg har vært sosial for første gang på ti dager, familiebesøk. Resten av kvelden blir det deilig og stille.

Anonymkode: 0af46...d22

The sinner. Spennende. Begynner på sesong 2 i dag. 

Koselig det da. 

Skrevet

Gått tur med hunden på et sted jeg aldri har vært før.

Vært på butikken.

Kjørt mine to barn og en venninne til McDonalds, de ville så gjerne ha mat derfra i dag.

Hilst på en nabo utenfor.

Men ikke vært sosial med noen andre nei.

Anonymkode: 320ca...dd9

Skrevet

Definer sosial!

Anonymkode: ffdde...40c

Skrevet

Nei, i dag har jeg ikke orket det. Har vært hjemme med familien. Ellers vært en tur på plantasjen og matbutikken. Deilig å ha dager uten å måtte være sosial. Forrige helg var jeg sosial(fest) og neste helg skal jeg være sosial med venninner. 

Anonymkode: 951f1...b99

Skrevet

Tja. Jeg har pratet med mann og barn her hjemme og så kom jeg i prat med to fremmede PP sopptur og en i butikken. Teller det som å være sosial?

Anonymkode: ead19...2cc

Skrevet

Jeg startet dagen kl 6 da min datter skulle på sprangstevne. Har vært supersosial med de andre foreldrene på stevnet og hennes private ridelærer. Spiste så lunsj med den samme gjengen før vi dro hjem, ordnet hesten og dusjet. Så var det litt shopping, før vi dro videre til mine foreldre da de feirer gullbryllupsdag i dag. Akkurat kommet hjem og skal legge meg da vi skal på feltrittstevne imorgen og må stå opp like tidlig i morgen.

Anonymkode: 375a9...429

Skrevet

Særboer til vanlig, men tilbringer denne helgen hos kjæresten. I formiddag var vi på besøk hos han datter med samboer, så sosiale. 
Dro på butikken og handlet. Lagd mat vi ikke har lagd så mye tidligere som forberedelse til middagsbesøk neste helg.

Ellers koser vi oss sammen med vin, musikk og Legobygging.

Anonymkode: 95cbd...b3b

Skrevet

Veldig sosial. Har vært på håndballcup med mellomste ungen. 

Anonymkode: 5e426...21e

Skrevet

velg jobb med omhu, så kan du jobbe på en lørdag. har ikke sett andre enn de jeg så på jobb. slipper å sitteå synes synd på seg selv hjemm i helger da...

Anonymkode: 97656...f86

Skrevet

Om du mener å omgås folk på dagligdags vis, ikke selskap/fest, så er jeg sosial hver eneste dag, hele året. Familie, slekt, venner, kollegaer, naboer, osv osv. Ikke en eneste dag uten at jeg omgås folk, slår av en prat, samarbeid osv. Det er vel få eller ingen som ikke er sosial på en eller annen måte daglig?

Anonymkode: a8d26...afb

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel få eller ingen som ikke er sosial på en eller annen måte daglig?

Det er det nok mange mennesker som ikke er.

Skrevet

Idag har jeg kun snakka med minsta hjemme, hu kommer vel om noen timer hjem litt go i farta tenker jeg og en gutt i butikken. Har vært en veldig deilig lørdag, selv om det ikke er min favoritthobby å vaske hus, klesvask, oppvask og alle de tinga. 

Planen var egnetlig å dra på hytta for å klippe hekken siden pappa sliter med en prolapps og jeg sliter med å se resultat om mamma prøver seg på den hekken. Vi avlyste det siden det var meldt regn i bøtter og badekar. Nesten litt irriterende det egnet kom så sent for jeg hadde rukket det med go margin. Men skal også sies at jeg er litt glad jeg slapp to ekstremt skravlesjuke foreldre og det var vist litt dugnad på hytta som betyr enda mer skravlete folk. (Joda,noen av de er veldig hyggelige, men er ikke super glad i mange)

Anonymkode: b07cf...90b

Skrevet

Var på apoteket og innom 3 andre butikker på formiddagen. Ellers har jeg vært hjemme, slappet av, vasket en maskin med klær, laget middag, sett på tv. Har en datter hjemme, men hun holder seg mest på rommet sitt. Altså en nokså stille og rolig dag - akkurat sånn jeg liker det!

Anonymkode: c6931...c14

Skrevet

Vært hos ei venninne ikveld, kurvfest og bursdagsfeiring 😊

Anonymkode: c32cc...c7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...