Gå til innhold

Hvilken elbil har du og er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har Mercedes EQC og er svært fornøyd med den. Det er uten tvil den bilen jeg har kjørt, og det er mange(!), som har best kjørekomfort. Derimot er den nok noe trang til tre tenåringer i baksetet hvis man skal kjøre langt. Det er absolutt plass til våre tre på 19, 16 og 14 år, men komfortabelt over tid er det ikke. Nå er det uansett sjeldent vi kjører langt med alle i bilen, så det er ikke et problem for oss. 

Anonymkode: 8c894...b66

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har tesla 3 og bmw i3. Ingen av de har spes god plass, men jeg elsker ladeopplegget på teslaen så hadde jeg hatt råd ville jeg kjøpt en tesla X 

Anonymkode: b3262...7c3

Y har betydelig bedre plass en modell 3. Har en på nesten 2 m som får plass i Y 👍🏻

Anonymkode: 634be...66f

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi har hatt både leaf, e-tron og tesla. Byttet ut av ulike grunner. Veldig fornøyd med Jaguar i pace. 

Anonymkode: 5d9d8...1c4

Har tre store barn/tenåringer forresten. God plass og komfort både foran og bak. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Har tesla 3 og bmw i3. Ingen av de har spes god plass, men jeg elsker ladeopplegget på teslaen så hadde jeg hatt råd ville jeg kjøpt en tesla X 

Anonymkode: b3262...7c3

Vi har Audi og lader også på Tesla så selve ladingen er ikke grunn nok til å kjøpe Tesla. 

Anonymkode: c9acf...1e1

Vi har hatt både leaf, e-tron og tesla. Byttet ut av ulike grunner. Veldig fornøyd med Jaguar i pace. 

Hvorfor byttet dere ut leaf, e-tron og teslaen?

Anonymkode: 7400b...eab

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor byttet dere ut leaf, e-tron og teslaen?

Leaf-for liten og for kort rekkevidde. (Er en del år siden)
E-tron, likte den bare ikke. Manglet mye av det utstyret som er en selvfølge i andre elbiler, føltes gammeldags selv om den var helt ny. 
Tesla, tja, litt sånn elsk-hat forhold til tesla. Utrolig mye og gjennomtenkt teknologi, men plagsomt at den er så dårlig lydisolert, hører mye trafikkstøy, og har dårligere kjørekomfort enn f.eks. Jaguar og Audi. 

Glemte å skrive at vi også trenger firehjulstrekk. Fint om dere også skriver im dere har barn osv.

VW ID. 4 GTX som jeg anbefalte lengre oppe har firehjulstrekk 

Anonymkode: f5b53...e93

Suven Audi 8 e tron. Superfornøyd. Flere finesser som vi liker. God plass i baksetet, bagasjerom (man har tom et ekstra foran), rekkevidde på 524 km og stemmeservice for telefon oppringninger, samt kabelfri lading for tlf. Kjempefornøyd!

Anonymkode: 344bc...56f

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Suven Audi 8 e tron. Superfornøyd. Flere finesser som vi liker. God plass i baksetet, bagasjerom (man har tom et ekstra foran), rekkevidde på 524 km og stemmeservice for telefon oppringninger, samt kabelfri lading for tlf. Kjempefornøyd!

Anonymkode: 344bc...56f

Hva er stemmeservice for telefon oppringninger ? 🧐

Anonymkode: ffa80...42a

Vurderer også  å bytte til elbil så stiller spørsmål her )) hvordan er det med rekkevidde hvis det er litt lengre tur og kanskje noen uforutsette omveier (som på en jobbreise f eks). Går det an å legge inn rute i navigasjon eller noe slik at det blir beregnet hvor og når jeg må stoppe for å lade? Og kam alle lade på tesla sine ladere? 

Anonymkode: ffa80...42a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...