Gå til innhold

Er dette innafor å ønske seg til jul?

Anbefalte innlegg

Om noen måneder kommer spørsmålet igjen om hva jeg ønsker meg til jul,å syns alltid er vanskelig å komme på noe. Men jeg har lenge ønsket meg hardangerbestikk å ser at de har ett sett til 1400 kr. Er der da innafor å ønske seg gavekort av flere der for å spare opp til det? Selvfølgelig kun hvis de spør hva jeg ønsker meg. Hvis jeg da får flere gavekort der så får jeg kanskje mulighet til å kjøpe det :) 

Anonymkode: 8e4a9...145

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg/ungene ønsker seg ofte "Et bidrag for å kjøpe xxx". Synes absolutt det et innenfor.

Anonymkode: 2b816...921

Ja det er jo bedre det,enn at de kjøper noe bare for å kjøpe. Skal snart flytte sammen med kjæresten min å da må vi jo ha fint bestikk når vi får middagsgjester :)

Annonse

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Bruker ofte å ønske oss gavekort til noe som koster mer enn hva vi ønsker andre bruke på oss.

Anonymkode: 3b260...bc9

Ja i vår familie gir vi ikke dyre gaver til hverandre så da er det bedre å ønske seg gavekort.

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Ja det er jo bedre det,enn at de kjøper noe bare for å kjøpe. Skal snart flytte sammen med kjæresten min å da må vi jo ha fint bestikk når vi får middagsgjester :)

Hvorfor det?

Anonymkode: 29791...690

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor det?

Anonymkode: 29791...690

Hvorfor jeg vil ha finere bestikk når vi har middagsgjester? Har vel litt med at jeg har vokst opp med at en alltid har finere bestikk,finere servise og finere glass når eb har middagsgjester. Føler jeg endelig er blitt voksen som nå ønsker meg det samme :) Har en kjæreste som er kokk så blir nok noen middagsbesøk etter vi er flyttet sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...