Gå til innhold

Hvor vanlig er det å reise på hytteturer/weekend turer med venner/kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er ikke noe negativt. Det er bare ikke det samme i det hele tatt. Voksen kontakt jeg savner. Prat, latter, osv. 

Anonymkode: d8345...39d

Fineste helgeturen jeg har hatt var med dattera mi på 11 år. Vi bodde på DNT-hytte og gikk på et veldig høyt fjell 🤩 Det ble masse prat, latter og mestring. Kanskje du skulle prøve noe sånt med sønnen din?

Anonymkode: 41d20...744

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Fineste helgeturen jeg har hatt var med dattera mi på 11 år. Vi bodde på DNT-hytte og gikk på et veldig høyt fjell 🤩 Det ble masse prat, latter og mestring. Kanskje du skulle prøve noe sånt med sønnen din?

Anonymkode: 41d20...744

Så kjekt å høre 😊 Vet ikke. Kan se, men her er det venner som er det store for tiden. Mor er ikke like interessant og forstår det godt. 

Skrevet

Sist var i august med ei venninne og juli med mannen. Benytter muligheten så fort den byr seg, elsker slike reiser hvor det eneste som står i fokus er å få i seg en digg middag i løpet av dagen. Håper å få til en ny tur med mannen i løpet av september. 

Anonymkode: 8c564...7d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Sist var i august med ei venninne og juli med mannen. Benytter muligheten så fort den byr seg, elsker slike reiser hvor det eneste som står i fokus er å få i seg en digg middag i løpet av dagen. Håper å få til en ny tur med mannen i løpet av september. 

Høres veldig fint ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Høres veldig fint ut. 

Det er helt nydelig, anbefales på det sterkeste. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det er helt nydelig, anbefales på det sterkeste. 

Det tror jeg på! 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...