Gå til innhold

Passer det med brudekjole og brudebukett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei generelt 

Anonymkode: 170f9...dc6

Jaja der er vi hvertfall veldig uenig,har sett  mange som ser helt nydelig ut i brudekjole 😍 Men visste bare ikke om det var passende med brudekjole på tinghuset.

Anonymkode: 8cd91...f3f

Annonse

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Jaja der er vi hvertfall veldig uenig,har sett  mange som ser helt nydelig ut i brudekjole 😍 Men visste bare ikke om det var passende med brudekjole på tinghuset.

Synes det ser like teit ut som bunad. Men klart du kan ha det på tinghuset

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Synes det ser like teit ut som bunad. Men klart du kan ha det på tinghuset

Brudekjole og bunad teit? Jøss!

Hi, brudekjole kan du ha uansett hvor du gifter deg. Til lykke med ekteskapet❤️

Anonymkode: 18744...c00

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Selvfølgelig kan (skal ...) du ha både brudekjole og bukett i bryllupet ditt. Jeg ville ikke valgt den "største prinsessekjolen", men hei! Ditt (deres) bryllup, ditt (deres) valg. 

Anonymkode: 053c3...6d9

Nei jeg har valgt en enklere brudekjole.Hadde først ikke tenkt å ha brudebukett men fant flere fine så ombestemte meg :)

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Selvsagt kan du det! Jeg hadde brudekjole og bukett på tinghuset, samme hadde ei vi var i bryllup til nå. Da kom det to andre som også hadde det 

Anonymkode: 8bf02...1ac

Var det noen med slør også? Hadde jo vært fint til brudebildet 😍

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Var det noen med slør også? Hadde jo vært fint til brudebildet 😍

Men betyr det noe hva andre har? Er du ikke voksen nok til å gå for det du ønsker?

Anonymkode: 18744...c00

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er det en eneste dag du skal gi flatt faen i hva andre mener, er det bryllupsdagen. Ta den helt ut hvilken vei du ønsker. Eller la vær. Alt er lov(e) 💙

Anonymkode: cc65c...2a3

Da blir det nok brudekjole,brudebukett og slør :)

Jeg hadde en enkelt hvit (brude)kjole. Ikke slør eller brudebukett.

Det er ingen inngangsprosesjon som i kirken, og jeg fant ut at jeg ville hatt buketten i handa i ca 2 minutter:). Vi ble kalt inn på seremoni-rommet, satt oss på to stoler og dommeren sa noen korte, velvalgte ord. Så avla løfter og skrev under på papirene. Det tok kanskje 7 minutter toppen.

Men det er din brullupsdag. Du gjør akkurat som du vil - heldigvis :) På tinghuset gifter folk seg i alt fra arbeidsklær i lunchpausen til full brudekjole og slør.

Anonymkode: 4769d...e36

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde aldri i verden stilt i tinghuset i full brudekjole med slør og blomster. Never. Men det er meg. 

Anonymkode: a2b75...873

Men vil jo ha bryllupsbildet å da vil jeg jo ha bilder med brudekjole og brudebukett hvertfall.

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Vi skal gifte oss på tinghuset,kan jeg likevel bruke brudekjole og ha en brudebukett? Eller vil det se rart ut? 

Du kan gjøre akkurat som du vil! Stor brudekjole, slør, bukett - hva enn dit hjerte begjærer! Jeg hadde brudekjole, men brudebukett synes jeg bare ville være i veien. Var til frisør og fikk oppsatt hår, men ville ikke ha slør. Ditt bryllup, ditt valg.

Anonymkode: 07915...d45

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du kan gjøre akkurat som du vil! Stor brudekjole, slør, bukett - hva enn dit hjerte begjærer! Jeg hadde brudekjole, men brudebukett synes jeg bare ville være i veien. Var til frisør og fikk oppsatt hår, men ville ikke ha slør. Ditt bryllup, ditt valg.

Anonymkode: 07915...d45

Ja altså jeg har aldri helt skjønt hensikten brudebukett,men fant noen jeg syns var så fine så tenker å ha det likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...