Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Barnet mitt har vært utsatt for tildels svært grov mobbing det siste året. Det har handlet om både psykiske krenkelser og grov fysisk vold. Dette har blitt godt håndtert fra skolens side der foreldre har blitt innkalt til diverse møter, dialogen mellom skolens ledelse og oss som foreldre har også vært upåklagelig. Nå har dessverre mobberne gjenopptatt aktiviteten, selv om de prøver å benytte mer skjulte former. F. eks. ler de av hva de har gjort mot barnet mitt for å prøve å «få med seg» flere, slik at barnet skal bli stående igjen alene uten noen venner. Situasjonen er helt forferdelig og vi er rådville over hvordan vi bør gå frem både i møte med de aktuelle foreldrene og skolen. Blir veldig takknemlig for innspill. Anonymkode: 6ded4...996
Østerdølen Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Da tror jeg at jeg hadde truet med å sende en bekymringsmelding til Barnevernet, siden foreldrene ikke klarer å stoppe barna, samt at barna selv trenger veiledning og oppfølging vedrørende egen oppførsel. Eller så hadde jeg krevet at mobberne ble flyttet til en annen skole. Og/eller så hadde jeg anmeldt mobberne for volden og mobbingen.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Anmeld. Få politiet (ungdomsenheten) på banen. Anonymkode: 4b10a...d26
TinaK 1990 Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Anmeld. Få politiet (ungdomsenheten) på banen. Anonymkode: 4b10a...d26 Dette! Det ble gjort her pga mobbesak og det ble umiddelbar virkning!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 TinaK 1990 skrev (28 minutter siden): Dette! Det ble gjort her pga mobbesak og det ble umiddelbar virkning! Hvordan går vi frem, må vi politianmelde eller kobles de inn på annet vis? ts Anonymkode: 6ded4...996
Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 Østerdølen skrev (4 timer siden): Da tror jeg at jeg hadde truet med å sende en bekymringsmelding til Barnevernet, siden foreldrene ikke klarer å stoppe barna, samt at barna selv trenger veiledning og oppfølging vedrørende egen oppførsel. Eller så hadde jeg krevet at mobberne ble flyttet til en annen skole. Og/eller så hadde jeg anmeldt mobberne for volden og mobbingen. Vi har vurdert alt dette og gjør det nok snart dersom situasjonen ikke bedres. ts Anonymkode: 6ded4...996
Anonym bruker Skrevet 26. august 2023 #7 Skrevet 26. august 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi har vurdert alt dette og gjør det nok snart dersom situasjonen ikke bedres. ts Anonymkode: 6ded4...996 Ikke noe å vente på. ❤️ Anonymkode: 2e7da...085
Anonym bruker Skrevet 26. august 2023 #8 Skrevet 26. august 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Ikke noe å vente på. ❤️ Anonymkode: 2e7da...085 ❤️ Anonymkode: 6ded4...996
Anonym bruker Skrevet 26. august 2023 #9 Skrevet 26. august 2023 Åh, de er utspekulerte når de blir så gamle... Datteren min ble ekskludert. Lærerne sier at alle må få være med, og jada, det skal de... Så når lærerne ser bordene i kantinen sitter datteren min også der med de andre. Det de ikke ser er at om hun ikke sier noe får hun stygge kommentarer om at hun bare sitter å lytter, om hun sier noe får hun slengt tilbake at ingen bryr seg om hva du mener. Vi byttet skole. Det er så fantastisk å hver dag nå få en jente hjem fra skolen som sprudler over av gode opplevelser, hun blir inkludert, spurt om å være med osv. Anonymkode: 91328...5bc
Anonym bruker Skrevet 26. august 2023 #10 Skrevet 26. august 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Åh, de er utspekulerte når de blir så gamle... Datteren min ble ekskludert. Lærerne sier at alle må få være med, og jada, det skal de... Så når lærerne ser bordene i kantinen sitter datteren min også der med de andre. Det de ikke ser er at om hun ikke sier noe får hun stygge kommentarer om at hun bare sitter å lytter, om hun sier noe får hun slengt tilbake at ingen bryr seg om hva du mener. Vi byttet skole. Det er så fantastisk å hver dag nå få en jente hjem fra skolen som sprudler over av gode opplevelser, hun blir inkludert, spurt om å være med osv. Anonymkode: 91328...5bc Så leit å høre at dere måtte oppleve dette, og deilig at hun nå trives❤️Vi har også forsøkt å få bytte skole, men det er nesten umulig å få plass noe sted. Egentlig mener jeg at mobberne burde bytte skole.. jeg kjenner mobbernes foreldre godt og tenker å foreslå dette.. ts Anonymkode: 6ded4...996
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå