Polly-Esther Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Hei 😊 Jeg skal ha spansk aften med venninner i morgen, og prepper mest mulig i kveld. Steiker bacondadler på forhånd, skal varme opp igjen i morgen. Det frister litt å bare la dem stå i ovnen i langpannen til i morgen av praktiske årsaker, men da er det kanskje risiko for bakterievekst? Hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Legg dem i kjøleskapet. Anonymkode: d9fc8...020
Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Jeg lager de klare, lar fettet renne av og har de i kjøleskap. Gjør ikke noe at de spises kalde Anonymkode: 5dfc8...3cd
Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Hvis du uansett skal varme de opp i morgen, går det kanskje like greit å bare steke dem i morgen? De er mye bedre nylaget synes jeg. Du kan jo rulle de sammen i dag og legge i kjøleskapet. Anonymkode: 08fe3...a84
Polly-Esther Skrevet 25. august 2023 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2023 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Hvis du uansett skal varme de opp i morgen, går det kanskje like greit å bare steke dem i morgen? De er mye bedre nylaget synes jeg. Du kan jo rulle de sammen i dag og legge i kjøleskapet. Anonymkode: 08fe3...a84 Har alt stekt dem 😅. Skal varme dem opp igjen i morgen. Men tok råd fra de over her,og puttet i kjøleskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå