Gå til innhold

Jeg skal i bryllup i Drammen, og lurer på hvilket hotell vi bør sove på.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvor skal feiringen være da? 

både Comfort Union Brygge og river station er fine og sentrale hoteller

Anonymkode: 8b184...5c3

Takk for svar! Jeg er ikke kjent i Drammen, men lokalet vi skal være på heter Børsen hvis det sier deg noe.

Anonymkode: 5785f...e6e

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar! Jeg er ikke kjent i Drammen, men lokalet vi skal være på heter Børsen hvis det sier deg noe.

Anonymkode: 5785f...e6e

Ja, det er midt på bytorget. Nydelig lokale ♥️

Bor dere på Comfort Union Brygge kan dere gå over Ypsilonbrua og langs elva bort til torget. 5 min å gå. 

Det er ikke noe lengre fra River Station, men i mine øyne er Union brygge en koseligere del av byen, tett på restauranter, bytorget og byparken

Jeg har ikke bodd på det hotellet selv, men har hatt tilreisende gjester som har vært fornøyd

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er midt på bytorget. Nydelig lokale ♥️

Bor dere på Comfort Union Brygge kan dere gå over Ypsilonbrua og langs elva bort til torget. 5 min å gå. 

Det er ikke noe lengre fra River Station, men i mine øyne er Union brygge en koseligere del av byen, tett på restauranter, bytorget og byparken

Jeg har ikke bodd på det hotellet selv, men har hatt tilreisende gjester som har vært fornøyd

Kommer dere med tog er det kort vei fra stasjonen til Union Brygge

Annonse

Jeg foretrekker River station. Det er også såpass nytt at sengene enda er lite brukt og frokosten er hakket mer delikat enn de tre andre hotellene. Og kortest vei.

Anonymkode: d436d...763

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...