Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #1 Skrevet 25. august 2023 Er det noen her inne somhar erfaring fra det? Jeg har ei lyslampe som jeg bruker nå 2 dagen, sliter sånn med depresjon og uro/angst. Jeg er husbunden så får meg ikke ut dørene pga kronisk sykdom. Går på antidepressiva også. Anonymkode: bc119...a97
Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #2 Skrevet 25. august 2023 Svigermor som sliter med vinterdepresjoner er veldig fornøyd med sin, bruker den hele vinterhalvåret for å våkne til gradvis lysere soverom. Men hvor bor du som bruker den allerede, det er vel mer enn nok dagslys i Norge foreløbig? Svigermor bruker den når det er mørkt om morgenen og mørkt om kvelden. Særlig det å sette den på så den gradvis blir lysere og lysere i timen før hun står opp synes hun er fint. Om du ikke kommer deg ut av huset ville jeg satt godstolen ved et vindu du kan åpne. Kle på deg og sitt under pledd om det er kaldt, men ha vinduet på vid gap så du får frisk luft og dagslys. Selv om man er stasjonær pga sykdom/handikap så trenger man frisk luft. Anonymkode: 9668b...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå