Gå til innhold

Medelever ødela merkeveske til ei jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er VGS.  I fjor ble hun mobbet. Nå i det nye skoleåret har hun bedre selvtillit og fikk seg også venner i ferien.

Hun har også blitt motebevisst og blir mer "relevant". Det tåler ikke hennes gamle mobbere, som er flere av dem, at de holder på å forbigått og at hun dummet dem ut da de prøvde seg.

Jeg vet hennes foreldre ikke har all verdens råd, men de har prioritert å sponse henne. I dag la hun igjen sin merkeveske i klasserommet og noen helte pepsi i hennes veske.  Hun ble skikkelig lei seg.  Hvis jeg avslører hvem som gjorde det, så vil jeg bli avslørt som sladrer og bli utfryst.

Jeg ønsker ikke å bli utfryst. Hva ville dere ha gjort i min situasjon.

Anonymkode: 899ce...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær tøff og si i fra. Hvis de fryser deg ut, så er de ikke noe å spare på uansett.

Anonymkode: adef5...537

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vær tøff og si i fra. Hvis de fryser deg ut, så er de ikke noe å spare på uansett.

Rettelse, de er ikke noe å spare på uansett om de fryser deg ut eller ei.

Skrevet

Denne historien ble postet for flere måneder siden her inne, så jeg tror dette er en sann historie. 

Anonymkode: dd978...52a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Denne historien ble postet for flere måneder siden her inne, så jeg tror dette er en sann historie. 

Ikke en sann historie skulle det stå😀

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ikke en sann historie skulle det stå😀

Enig, kjente den igjen. 

Anonymkode: d88a4...ecf

Skrevet

Si ifra til læreren slik at du holdes utenfor. Eller stå fram og ta konsekvensen av det. 

Anonymkode: ac296...e4f

Skrevet

Jeg kjenner også igjen denne. Kjente igjen den på overskriften allerede.

Anonymkode: 06d48...9ab

Skrevet

Dette er bare fjas, historien er delt på flere forum flere ganger. Har stått her inne også.

Anonymkode: 3f803...7e3

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det er VGS.  I fjor ble hun mobbet. Nå i det nye skoleåret har hun bedre selvtillit og fikk seg også venner i ferien.

Hun har også blitt motebevisst og blir mer "relevant". Det tåler ikke hennes gamle mobbere, som er flere av dem, at de holder på å forbigått og at hun dummet dem ut da de prøvde seg.

Jeg vet hennes foreldre ikke har all verdens råd, men de har prioritert å sponse henne. I dag la hun igjen sin merkeveske i klasserommet og noen helte pepsi i hennes veske.  Hun ble skikkelig lei seg.  Hvis jeg avslører hvem som gjorde det, så vil jeg bli avslørt som sladrer og bli utfryst.

Jeg ønsker ikke å bli utfryst. Hva ville dere ha gjort i min situasjon.

Anonymkode: 899ce...e91

Denne hadde vi sist år også. Er det en lekse på helse- og oppvekstfag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...