Anonym bruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Det er VGS. I fjor ble hun mobbet. Nå i det nye skoleåret har hun bedre selvtillit og fikk seg også venner i ferien. Hun har også blitt motebevisst og blir mer "relevant". Det tåler ikke hennes gamle mobbere, som er flere av dem, at de holder på å forbigått og at hun dummet dem ut da de prøvde seg. Jeg vet hennes foreldre ikke har all verdens råd, men de har prioritert å sponse henne. I dag la hun igjen sin merkeveske i klasserommet og noen helte pepsi i hennes veske. Hun ble skikkelig lei seg. Hvis jeg avslører hvem som gjorde det, så vil jeg bli avslørt som sladrer og bli utfryst. Jeg ønsker ikke å bli utfryst. Hva ville dere ha gjort i min situasjon. Anonymkode: 899ce...e91
Anonym bruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Vær tøff og si i fra. Hvis de fryser deg ut, så er de ikke noe å spare på uansett. Anonymkode: adef5...537
Anonym bruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vær tøff og si i fra. Hvis de fryser deg ut, så er de ikke noe å spare på uansett. Anonymkode: adef5...537 Rettelse, de er ikke noe å spare på uansett om de fryser deg ut eller ei. Anonymkode: adef5...537
Anonym bruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 Denne historien ble postet for flere måneder siden her inne, så jeg tror dette er en sann historie. Anonymkode: dd978...52a
Anonym bruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Denne historien ble postet for flere måneder siden her inne, så jeg tror dette er en sann historie. Anonymkode: dd978...52a Ikke en sann historie skulle det stå😀 Anonymkode: dd978...52a
Anonym bruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ikke en sann historie skulle det stå😀 Anonymkode: dd978...52a Enig, kjente den igjen. Anonymkode: d88a4...ecf
Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #7 Skrevet 25. august 2023 Si ifra til læreren slik at du holdes utenfor. Eller stå fram og ta konsekvensen av det. Anonymkode: ac296...e4f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #8 Skrevet 25. august 2023 Jeg kjenner også igjen denne. Kjente igjen den på overskriften allerede. Anonymkode: 06d48...9ab
Anonym bruker Skrevet 25. august 2023 #9 Skrevet 25. august 2023 Dette er bare fjas, historien er delt på flere forum flere ganger. Har stått her inne også. Anonymkode: 3f803...7e3
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. august 2023 #10 Skrevet 25. august 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det er VGS. I fjor ble hun mobbet. Nå i det nye skoleåret har hun bedre selvtillit og fikk seg også venner i ferien. Hun har også blitt motebevisst og blir mer "relevant". Det tåler ikke hennes gamle mobbere, som er flere av dem, at de holder på å forbigått og at hun dummet dem ut da de prøvde seg. Jeg vet hennes foreldre ikke har all verdens råd, men de har prioritert å sponse henne. I dag la hun igjen sin merkeveske i klasserommet og noen helte pepsi i hennes veske. Hun ble skikkelig lei seg. Hvis jeg avslører hvem som gjorde det, så vil jeg bli avslørt som sladrer og bli utfryst. Jeg ønsker ikke å bli utfryst. Hva ville dere ha gjort i min situasjon. Anonymkode: 899ce...e91 Denne hadde vi sist år også. Er det en lekse på helse- og oppvekstfag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå