Gå til innhold

Hva gjør man når 5.klassingen blir fryst ut av én elev?

Anbefalte innlegg

Det begynte før sommeren og fortsetter nå. Hun får med seg flere av jentene, men ikke alle. Foreldrene vet det og skolen vet det. Skolen snakker mye i klassen om det å være medelev osv, men det hjelper ikke i det hele tatt. Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: 2e17c...684

Fortsetter under...

Her ble min fryst ut av en. Først var de bestevenner, og på en hyttetur hun var med, så merket jeg meg at uk snakket ekstremt mye om det å være populær. Hvor viktig det var for henne og at det derfor var viktig å være venn med min datter. Jeg sa «men hun er jo ikke populær» og fikk til svar «nei, men hun er mye sammen med guttene, og i fremtiden er det de jentene som henger med guttene som blir populære» dette var i høstferien. Etter juleferien hadde min plutselig ikke en eneste venn. Da hadde «venninnen» brukt hele ferien på å fortelle alle stygge ting om min datter. Tok tak i det fort, og alle involverte ble tatt inn in og en til lærer og spurt hva som har skjedd og hva som var årsaken. Heldigvis gikk utfrysingen over i løpet av et par uker, men datteren min har aldri fått det samme forholdet til dem igjen. Hun har skaffet seg andre og bedre venner

Anonymkode: b58a3...e3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...