Anonym bruker Skrevet 23. august 2023 #26 Del Skrevet 23. august 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Som fersk hundeeier så blir jeg overrasket over at dere ikke bruker flexibånd? Hva er grunnen til det? Vi går mye på turstier og da syns jeg det er fint å kunne gi langt bånd når vi er alene, og å kunne hente han raskt inn om vi møter på andre. Han stresser ikke i møte med andre, men det er jo ikke alle mennesker som ønsker å bli undersøkt av en ivrig hund. Anonymkode: 9cb69...387 Veldig ofte møter vi hunder på tur i flexibånd, eierne tar de så vidt inn og bikkja kommer da bort til min mens eier febrilsk prøver få bikkja inn. Som ei skriver, godt trente hunder kan man bruke det, men en vimse sånn som min kan jeg ikke bruke det på. Å gå tur med en beagle er som å gå med en full person, vimser fra side til side pga lukt både her og der. Vi bruker ofte langline i skogen så hun får løpt litt fritt og virkelig brukt nesa, men da møter vi ikke på andre siden vi går utenfor stien. Hi Anonymkode: 67f77...33a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442351-noen-som-virkelig-har-noen-gode-tips-til-%C3%A5-f%C3%A5-hund-til-%C3%A5-ikke-dra-i-b%C3%A5ndet-p%C3%A5-tur/page/2/#findComment-149997365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå