Gå til innhold

Vondt i "brystet"

Anbefalte innlegg

Har vert på bytur med tre venninner i helgen. Ble litt rødvin, sterk mat og sjokolade. I går natt våknet jeg med "halsbrann" og kjente de utover dagen. I natt var det verre og skikkelig vondt å spise frokost i dag. Regner med det ikke er noe farlig, men aldri opplevd dette før. Noen som har vert borti dette? Prøvde å google, men da kom det opp magesår. Tviler på at det er så ille.

Anonymkode: 451f2...f37

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442319-vondt-i-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har vert på bytur med tre venninner i helgen. Ble litt rødvin, sterk mat og sjokolade. I går natt våknet jeg med "halsbrann" og kjente de utover dagen. I natt var det verre og skikkelig vondt å spise frokost i dag. Regner med det ikke er noe farlig, men aldri opplevd dette før. Noen som har vert borti dette? Prøvde å google, men da kom det opp magesår. Tviler på at det er så ille.

Anonymkode: 451f2...f37

Alkohol og fet mat kan fort gi halsbrann. Også hvis man er overvektig. 

Se det litt an hvis du ikke har andre symptomer? 

Prøv med syrenøytraliserende. Jeg sliter med halsbrann og har jeg ikke tatt medisiner riktig oppleves det som helt intens smertefullt. Mamma fikk en gang det samme, kollegaene ringte amk fordi de var sikre på at hun hadde hjerteinfarkt. Men det var bare halsbrann som hadde satt seg skikkelig! 

Anonymkode: ee4fe...2f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...