Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #26 Del Skrevet 21. august 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er litt forskjell på en venninne og en kjæreste vel? Anonymkode: 52426...236 Enig, mine foreldre treffer mine venninner nok bare 1-2 ganger i året og så vidt mens kjæresten min møter de flere ganger når han henter meg eller vi skal ha middags her noen ganger. han besøkte mor/faren sin minst 2 ganger i månednen så fikk ikke bli så utrolig kjent med faren hans som ektefellene til broren og han sin søster men nok til å få samtaler og snakke med han. Og vi ser jo en veldig god framtid med hverandre og snart flytte sammen om et par måneder, så da er det litt trist å ikke bli inkludert Anonymkode: 1ebbd...4e8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442310-ikke-invitert-i-minnestund-etter-begravelse-kj%C3%A6restens-far/page/2/#findComment-149996857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #27 Del Skrevet 21. august 2023 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Enig, mine foreldre treffer mine venninner nok bare 1-2 ganger i året og så vidt mens kjæresten min møter de flere ganger når han henter meg eller vi skal ha middags her noen ganger. han besøkte mor/faren sin minst 2 ganger i månednen så fikk ikke bli så utrolig kjent med faren hans som ektefellene til broren og han sin søster men nok til å få samtaler og snakke med han. Og vi ser jo en veldig god framtid med hverandre og snart flytte sammen om et par måneder, så da er det litt trist å ikke bli inkludert Anonymkode: 1ebbd...4e8 Dere har vært kjærester i 2 år men dere er ikke så etablerte at dere bor sammen, og du kjenner ikke faren( og resten av familien?) så godt? Og hans beste kamerater ble heller ikke invitert pga plassmangelen. Du bør la være å gjøre dette til noe som handler om deg. Om du har en fremtid med ham vil det sikkert bety at du inviteres med i fremtiden, men akkurat nå ble du ikke det. Sånn er hans familie. Anonymkode: c003a...e4a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442310-ikke-invitert-i-minnestund-etter-begravelse-kj%C3%A6restens-far/page/2/#findComment-149996872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå