Gå til innhold

Mislykket

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Dette var vel i desember/januar. Lurer på hvor mange ganger de har vært ute sammen uten meg. 

Anonymkode: 4dd54...d12

Sikkert mange. Har du gjort noe for å finne på noe med dem?

Anonymkode: b5bb6...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Sikkert mange. Har du gjort noe for å finne på noe med dem?

Ja, det vil jeg tro de har. Har vært sommer. Nei. Og ikke dem heller så det er jo kjekt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det vil jeg tro de har. Har vært sommer. Nei. Og ikke dem heller så det er jo kjekt. 

Hvorfor lagde du enda en tråd når du får beskjed her hvor destruktiv adferden din er?

Anonymkode: 3d7f0...e86

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor lagde du enda en tråd når du får beskjed her hvor destruktiv adferden din er?

Bare tips til film/ serier. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Bare tips til film/ serier. 

Nei. Du skrev at det var nok en asosial helg. Det hadde du ikke trengt å skrive 

Skrevet

Nei. Du skrev at det var nok en asosial helg. Det hadde du ikke trengt å skrive 

Kunne gjerne droppet det, men det er sant. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tenk om du bare kunne ha skrevet, "Snart helg. Tips til god/fin serie å se? ". Det er ikke nødvendig å syte konstant.

Anonymkode: 808f9...bd7

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Dette var vel i desember/januar. Lurer på hvor mange ganger de har vært ute sammen uten meg. 

Ja, så hvorfor har du ignorert dem siden desember når de tok kontakt med deg?

Anonymkode: 8566b...b03

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Men det er veldig destruktivt. Og du gjør, atter en gang, det du sier du ikke skal. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, så hvorfor har du ignorert dem siden desember når de tok kontakt med deg?

Anonymkode: 8566b...b03

Er blitt sånn. Ville se om jeg hørte fra dem en gang de skulle ut. Fordi de har lyst å ha meg med. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg lurer på hvor mange ganger du har tatt  initiativ og invitert de med ut eller hjem til deg på noe? Feks siden januar?

Anonymkode: c6a76...3d8

Skrevet

Er blitt sånn. Ville se om jeg hørte fra dem en gang de skulle ut. Fordi de har lyst å ha meg med. 

Du er så syk i hodet altså. Dette er grunnen til at du ikke har vært sosial. Man kan ikke oppføre seg slik. 

Anonymkode: 8ff6c...ef1

Skrevet

Du kommer til å fortsette å ha et kjipt liv hvis lykke kun skal måles i hvor sosial du er. Og spesielt når du ikke gjør det spøtt for å være sosial. Å kun sitte hjemme og vente på invitasjoner uten å lette på seg selv er flaut. Hvis du seriøst mener at lykke kun er å være sosial må du gjøre noe med det selv. Det er IKKE synd på deg! Jeg tror jo innerst inne at du bare troller men du provoserer så inni h*** at det er umulig å la vær å svare deg. 

Skrevet

Du kommer til å fortsette å ha et kjipt liv hvis lykke kun skal måles i hvor sosial du er. Og spesielt når du ikke gjør det spøtt for å være sosial. Å kun sitte hjemme og vente på invitasjoner uten å lette på seg selv er flaut. Hvis du seriøst mener at lykke kun er å være sosial må du gjøre noe med det selv. Det er IKKE synd på deg! Jeg tror jo innerst inne at du bare troller men du provoserer så inni h*** at det er umulig å la vær å svare deg. 

Er ikke troll og går ikke inn for å provosere. Når man stortsett alltid sitter alene og synes det er kjipt. Det synes jeg er frustrerende. Ingen å prate med, le med osv. Lik det den som vil. Jeg gjør det ikke fordi det er hele tiden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du er så syk i hodet altså. Dette er grunnen til at du ikke har vært sosial. Man kan ikke oppføre seg slik. 

Anonymkode: 8ff6c...ef1

Jeg mener at om de ville hatt meg med hadde de spurt. Og det tenker jeg andre egentlig og mener. De er 3 og jeg 1. 

Skrevet

Er ikke troll og går ikke inn for å provosere. Når man stortsett alltid sitter alene og synes det er kjipt. Det synes jeg er frustrerende. Ingen å prate med, le med osv. Lik det den som vil. Jeg gjør det ikke fordi det er hele tiden. 

Du velger jo dette helt selv når du ikke tar initiativ til noe som helst med andre 

Skrevet

Men tror du at du er den eneste her inne som har det kjipt? Tenk om alle  her som har det kjipt skulle lage like mange sørgelige, navlebeskuende og trøstesløse tråder som det du gjør, for et trasig forum det hadde blitt. Det er ingen som sier at du skal like å sitte alene, men du trenger ikke å male om det konstant her inne heller.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du velger jo dette helt selv når du ikke tar initiativ til noe som helst med andre 

Hvem skal jeg spørre? Det florer ikke med valg her dessverre. 

Skrevet

Jeg mener at om de ville hatt meg med hadde de spurt. Og det tenker jeg andre egentlig og mener. De er 3 og jeg 1. 

Er du en koselig person å ha med for tiden da, du er jo ekstremt negativ til alt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men tror du at du er den eneste her inne som har det kjipt? Tenk om alle  her som har det kjipt skulle lage like mange sørgelige, navlebeskuende og trøstesløse tråder som det du gjør, for et trasig forum det hadde blitt. Det er ingen som sier at du skal like å sitte alene, men du trenger ikke å male om det konstant her inne heller.

Det er jeg enig i. Og aldri sagt jeg er eneste som har det kjipt absolutt ikke.  

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvem skal jeg spørre? Det florer ikke med valg her dessverre. 

De venninnene du bevisst velger å ikke kontakte. De kan du be over på ett glass vin 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Er du en koselig person å ha med for tiden da, du er jo ekstremt negativ til alt.

Tenker du det er derfor? Nei, jeg er skikkelig lei meg for tiden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

De venninnene du bevisst velger å ikke kontakte. De kan du be over på ett glass vin 

Etter så lang tid vet jeg ikke om jeg tør, men et godt tips egentlig. Har bare unngått dem. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Etter så lang tid vet jeg ikke om jeg tør, men et godt tips egentlig. Har bare unngått dem. 

Men er fredag allerede i morgen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Men er fredag allerede i morgen. 

So What? Spør eller slutt å syt. 
Snart kommer det vel en «tar det til meg»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...