Gå til innhold

Mislykket

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du skal slutte å si noe som helst, ikke skriv, ikke svar! Det du svarer veier null og niks, for du juger jo bare, du endrer ikke på livet. DU ELSKER LIDELSEN. Og det må du gjerne fortsette med, men dine tråder om den, er et gnagsår her på forum.

Anonymkode: 44087...b42

Det er forskjell på å lyge og ikke klare. Jeg prøver og mislykkes. 

Anonymkode: 4dd54...d12

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei, det som skjedde var ikke at mora di ødela ferien din. Det som skjedde var at du fikk et hyggelig tilbud om å låne ei hytte, men da du selv ikke sa "kan jeg heller bli med dere på hytta enn å låne den aleine?" så fikk du ikke maksimalt utbytte av det tilbudet. Dumt av deg. Det som skjedde var ikke at en venn sendte deg kake på morgenen for å drive gjøn med deg, det var en hyggelig gest, som du her på forum klarte å gjøre om til at det var et angrep og gjort for å holde deg for narr. Det som skjedde var heller ikke at noen venner stakk fra deg på byen, de faktiske forhold var at du prata så lenge med en fyr i baren at de antok du hadde fått napp, og da gikk de hjem. Men her på forum forma du det til at du var et offer og de andre hadde krenka deg. Og ikke minst så observerte du to kjenninger drikke kaffe på en kafé, og da fikk du det til å bli at de hadde rottet seg sammen for å utestenge deg - ikke at de har en selvstendig relasjon seg imellom som de har rett til å dyrke.

Så nei, de tingene har ikke SKJEDD ute i den objektive virkeligheten. De har skjedd inni hodet ditt, og du NYTER tanken på å være det ynkelige offeret for alle disse fæle fornærmelsene!

Anonymkode: 44087...b42

Så du mener jeg har feil virkelighet? Og at alt er feil? Så alt jeg føler og opplever mener du ikke er rett? 

Bare et spm. Jeg nevnte for en tid tilbake at vi var 4 stk som pleidde gått ut sammen. Ikke en gang er jeg blitt spurt om dette nå. Er det og feil? Jeg har vel kastet håndkle inn i henhold til å forsøkte i relasjoner. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Uten å ha lest resten av tråden, så synes jeg dette er en VELDIG god ide. Få gutten til å flytte til far og bo der fast. Så kan han komme på samvær hos deg feks en natt i uka og innom når han ønsker.

Gutten din bør bo hos noen som kan ivareta han og bygge han opp, ikke noen som gir han dårlig samvittighet.

Du har mer enn nok med å fokusere på deg selv å få til et liv med rutiner og selvtillit. Du bør jobbe for å få en hverdag utenom jobb, få noen venner, delta på aktiviteter som gir deg glede og sosial omgang med andre folk.

Anonymkode: c6a76...3d8

Mener du oppriktig at barnet mitt ikke har det bra hos meg?  Hvordan gir jeg han dårlig samvittighet? 

Han er mitt alt. 

Glede, sosialt og venner er fremmedord her. 

Skrevet

Hva med frisklivssentralen, har du kontaktet de?

Anonymkode: c6a76...3d8

Hadde kontakt med dem i februar. Da var det fult. Nå til høsten hadde de plass, men begynt på jobb igjen da så passet ikke inn.

Skrevet

ALLE foreldre må si til ungene sine innimellom at «nei det får du ikke det er for dyrt». Din sønn er 16 år - han får få seg en jobb etter skolen. Vi har en på 16. Hun tjener egne penger som hun bruker på det vi sier nei til. Da sparer hun og kjøper. 

Anonymkode: b5bb6...805

Skrevet

Tar meg selv i å svare negativt, men er det negativ eller sannhet? Folk lever livene sine godt med eller uten. Og blir ikke lagt merke til. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

ALLE foreldre må si til ungene sine innimellom at «nei det får du ikke det er for dyrt». Din sønn er 16 år - han får få seg en jobb etter skolen. Vi har en på 16. Hun tjener egne penger som hun bruker på det vi sier nei til. Da sparer hun og kjøper. 

Anonymkode: b5bb6...805

Håper han kan få det på sikt, men ikke fått det enda. I sommer var det mye reise så prøvde ikke å få i år. Ting virker lettere når de er blitt 18. 

Skrevet

Tar meg selv i å svare negativt, men er det negativ eller sannhet? Folk lever livene sine godt med eller uten. Og blir ikke lagt merke til. 

Hva mener du her? Folk lever livene sine med eller uten hva?

Anonymkode: 2dc20...ff6

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hva mener du her? Folk lever livene sine med eller uten hva?

Meg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Hadde kontakt med dem i februar. Da var det fult. Nå til høsten hadde de plass, men begynt på jobb igjen da så passet ikke inn.

Hva med fastlege da? Siden du ikke svarer på det, så går jeg ut i fra at du ikke har satt deg på venteliste for å få ny fastlege.

Anonymkode: 808f9...bd7

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Meg.

Folk lever livene sine uten deg? Ja? Det gjelder jo de fleste av oss, folk flest aner jo ikke at jeg finnes engang. Du legger lista rimelig lavt for å klare å bli såret av det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hva med fastlege da? Siden du ikke svarer på det, så går jeg ut i fra at du ikke har satt deg på venteliste for å få ny fastlege.

Har fastlege, men ikke samme fordi det har vært mye utskiftninger der. Og det fungerte ikke. Fikk ikke noe hjelp. Fikk sykemeld og litt prat, men kom ingen vei videre. Og bare betalte. Min mening er vel at det ikke er hjelp å oppdrive.

Skrevet

Har fastlege, men ikke samme fordi det har vært mye utskiftninger der. Og det fungerte ikke. Fikk ikke noe hjelp. Fikk sykemeld og litt prat, men kom ingen vei videre. Og bare betalte. Min mening er vel at det ikke er hjelp å oppdrive.

Da setter du deg på liste hos noen andre, du sier du ikke har hatt noen fast på lenge, og det fungerer ikke, så dette burde du gjort for lenge siden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Folk lever livene sine uten deg? Ja? Det gjelder jo de fleste av oss, folk flest aner jo ikke at jeg finnes engang. Du legger lista rimelig lavt for å klare å bli såret av det. 

Du har rett i det. Det gjør de. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Da setter du deg på liste hos noen andre, du sier du ikke har hatt noen fast på lenge, og det fungerer ikke, så dette burde du gjort for lenge siden.

Har ikke satt meg på ny liste. Lange lister over alt og hvem velge? Tror du det har noen betydning? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Har ikke satt meg på ny liste. Lange lister over alt og hvem velge? Tror du det har noen betydning? 

Det fungerer jo ikke for deg nå, du mener at du ikke får noen hjelp. Kan det bli verre, har du noe å tape på å bytte?

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det fungerer jo ikke for deg nå, du mener at du ikke får noen hjelp. Kan det bli verre, har du noe å tape på å bytte?

Nei, ingenting å tape. Men når det er lang liste tar det vel lang tid og for å få må noen forsvinne fra listen vel?

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei, ingenting å tape. Men når det er lang liste tar det vel lang tid og for å få må noen forsvinne fra listen vel?

Ja, det kan ta lang tid, det vet man aldri. Men du trenger jo ikke sette deg på de lengste listene heller. Du beholder jo den legen du har nå så lenge du står på venteliste. Ikke bruk det som en unnskyldning.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det kan ta lang tid, det vet man aldri. Men du trenger jo ikke sette deg på de lengste listene heller. Du beholder jo den legen du har nå så lenge du står på venteliste. Ikke bruk det som en unnskyldning.

Skal ihvertfall inn å se på listene. Vet du hvor det er? Helse-Norge appen? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Skal ihvertfall inn å se på listene. Vet du hvor det er? Helse-Norge appen? 

https://tjenester.helsenorge.no/bytte-fastlege

Ikke bare gå inn å kikk, gjør noe aktivt for å endre på det. Du trenger heller ikke å ha fastlege i egen kommune, kanskje noen av kommunene rundt deg har ledige plasser.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

https://tjenester.helsenorge.no/bytte-fastlege

Ikke bare gå inn å kikk, gjør noe aktivt for å endre på det. Du trenger heller ikke å ha fastlege i egen kommune, kanskje noen av kommunene rundt deg har ledige plasser.

Takk for linken. Skal gjøre det og se på dette. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Takk for linken. Skal gjøre det og se på dette. 

👍

Skrevet

Så du mener jeg har feil virkelighet? Og at alt er feil? Så alt jeg føler og opplever mener du ikke er rett? 

Bare et spm. Jeg nevnte for en tid tilbake at vi var 4 stk som pleidde gått ut sammen. Ikke en gang er jeg blitt spurt om dette nå. Er det og feil? Jeg har vel kastet håndkle inn i henhold til å forsøkte i relasjoner. 

De tok kontakt med deg etter dere hadde vært ute, men du ignorerte dem siden du var såret og fornærmet. Da er det jo ikke rart de tenker du ikke er interessert lenger. Er jo din tur til å ta initiativ.

Anonymkode: 8566b...b03

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

De tok kontakt med deg etter dere hadde vært ute, men du ignorerte dem siden du var såret og fornærmet. Da er det jo ikke rart de tenker du ikke er interessert lenger. Er jo din tur til å ta initiativ.

Anonymkode: 8566b...b03

Dette var vel i desember/januar. Lurer på hvor mange ganger de har vært ute sammen uten meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dette var vel i desember/januar. Lurer på hvor mange ganger de har vært ute sammen uten meg. 

🤦🏼‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...