Gå til innhold

Mislykket

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

De to svarene er svar på hvorfor jeg spurte spm. 

Anonymkode: 4dd54...d12

Hvis du for alvor mener at dine syke tanker er grunn nok til å mishandle og skade ditt eget barn for livet, så foreslår jeg at du slår hodet hardt i veggen og begynner å se litt andre enn deg selv. 

Anonymkode: 06ace...748

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Mener du at jeg aldri bør skrive tanker her? 

Så det var altså det du fikk ut av det jeg skrev? Du slutte å fremstille deg selv som så skrekkelig sørgelig. Å fiske etter fine kommentarer samtidig som du er supernegativ og bare snakker deg selv ned henger jo ikke så veldig på greip akkurat. Og får du motstand så går du helt i vranglås. Du har fått så ufattelig mye positiv respons, lange fine gjennomtenkte innlegg, mange gode tips og råd men det blir aldri nok for deg.

Anonymkode: 808f9...bd7

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du for alvor mener at dine syke tanker er grunn nok til å mishandle og skade ditt eget barn for livet, så foreslår jeg at du slår hodet hardt i veggen og begynner å se litt andre enn deg selv. 

Anonymkode: 06ace...748

Mener du at jeg gjør det med å han bor hos meg deler av tiden eller at han ikke bor hos meg? Skjønte ikke helt hva du mente her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Så det var altså det du fikk ut av det jeg skrev? Du slutte å fremstille deg selv som så skrekkelig sørgelig. Å fiske etter fine kommentarer samtidig som du er supernegativ og bare snakker deg selv ned henger jo ikke så veldig på greip akkurat. Og får du motstand så går du helt i vranglås. Du har fått så ufattelig mye positiv respons, lange fine gjennomtenkte innlegg, mange gode tips og råd men det blir aldri nok for deg.

Synes du jeg fisker etter fine kommentarer? Det er meningen. Jeg hører tanker rundt tema mitt. Ja, jeg er negativ om meg selv. Har fått mange positive og fine, lange gjennomtenkte innlegg. Og det setter jeg veldig pris på. 

Skrevet

Fått mye annet og! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Synes du jeg fisker etter fine kommentarer? Det er meningen. Jeg hører tanker rundt tema mitt. Ja, jeg er negativ om meg selv. Har fått mange positive og fine, lange gjennomtenkte innlegg. Og det setter jeg veldig pris på. 

Det er ikke meningen skulle det stå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det tror jeg kan være lurt over en lengre periode. Vi er nok en del her inne som mener at postingen av disse trådene gjør mer skade enn nytte for deg. En form for selvskading. Du suger til deg alt det negative som kommer, takker for noen svar og kverner videre på akkurat det samme rett etterpå. Du trenger hjelp og det får du ikke her inne.

Anonymkode: 8478a...c3c

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Ja, det gjør du.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det tror jeg kan være lurt over en lengre periode. Vi er nok en del her inne som mener at postingen av disse trådene gjør mer skade enn nytte for deg. En form for selvskading. Du suger til deg alt det negative som kommer, takker for noen svar og kverner videre på akkurat det samme rett etterpå. Du trenger hjelp og det får du ikke her inne.

Anonymkode: 8478a...c3c

Hvor lenge mener du? Vil der forandre noe? Var vekke en periode nå nylig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ja, det gjør du.

Det er ikke meningen. Vil høre konstruktive meninger om saker jeg tar opp. Og om noe positivt er det en bonus. Vet at det ikke er mange som mener det om meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge mener du? Vil der forandre noe? Var vekke en periode nå nylig. 

Har du gjort noe for å forandre på det da? Det forandrer seg ikke av seg selv, eller av å skrive haugevis av innlegg om det her inne.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke meningen. Vil høre konstruktive meninger om saker jeg tar opp. Og om noe positivt er det en bonus. Vet at det ikke er mange som mener det om meg. 

Igjen, hva er poenget med å gi deg det? Du bruker det ikke til noe positivt, du bruker trådene som selvplaging, du må få hjelp utenfra. Ingen gode her inne fra vil endre noe som helst, så lenge du ikke vil endre på det, og gjør noe for det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Igjen, hva er poenget med å gi deg det? Du bruker det ikke til noe positivt, du bruker trådene som selvplaging, du må få hjelp utenfra. Ingen gode her inne fra vil endre noe som helst, så lenge du ikke vil endre på det, og gjør noe for det.

Tar det til meg! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Har du gjort noe for å forandre på det da? Det forandrer seg ikke av seg selv, eller av å skrive haugevis av innlegg om det her inne.

Prøver, men havner dessverre lett ut i samme sporet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tar det til meg! 

Hva mener du med det?

Skrevet

Blir super glad for gode kommentarer. I denne bit meg spesielt merke til den fra Lektor Doppler med tillegg sin. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hva mener du med det?

Jeg leser og tar til meg det du skriver og vet du har rett, men jeg vet ikke om jeg klarer å snu det. Har sagt prøver så mange ganger. Tør ikke si det mer om du skjønner. 

Skrevet

Og andre som har forståelse for at det ikke alltid er så lett å være mor. Både på det økonomiske og annet. Og det har ikke med at ungdommen gjør noe unormalt eller er den skyld. Trengte bate å lufte disse tankene om at man kan føle som feiler av og til. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tar det til meg! 

NEI. DET. GJØR. DU. IKKE. 

Anonymkode: b5bb6...805

Skrevet

Jeg leser og tar til meg det du skriver og vet du har rett, men jeg vet ikke om jeg klarer å snu det. Har sagt prøver så mange ganger. Tør ikke si det mer om du skjønner. 

Men du må prøve å forstå at du er alvorlig psykisk syk og at du må få hjelp. Tviler på at du klarer å gjøre noe med dette på egen hånd. Klarer du å stå på for å få hjelp? Du må jo være ærrlig med legen, slik at legen skjønner hvor syk du er. Du har sagt før at du ikke er ærlig med legen. 

Anonymkode: 8ff6c...ef1

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og andre som har forståelse for at det ikke alltid er så lett å være mor. Både på det økonomiske og annet. Og det har ikke med at ungdommen gjør noe unormalt eller er den skyld. Trengte bate å lufte disse tankene om at man kan føle som feiler av og til. 

Når du "lufter" tanker, hva skjer med tankene da? Får de ny luft og blir store og sterke? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Det er jeg klar over og vært glad for, men som du skriver klarer jeg ikke å snu det. Sklir sagt, men sikkert til gammelt mønster hver gang. Hva er grunnen? Samme som med slanking eller annet. Klarer det visst ikke. Nå har jeg vel slutte å prøve litt og. Jobb, hjem og sove.  Og engasjere meg minst mulig rundt. Du har rett. Verden kommer ikke til å endre seg. 

VERDEN endrer seg fra dag til dag, den. Det er DU som ikke endrer deg. 

Anonymkode: 44087...b42

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Nei, du bør ALDRI skrive "tanker" her. Du har aldri noen tanker som er annet enn depping og furting og selvmedlidenhet. Det er tanker du bør øve deg på å hoppe over, og fjerne fra hodet ditt. Bruk en joggetur, en fin film eller en skikkelig runde med husvask for å få sånne tanker vekk. Ikke tillat dem å skape seg så stor plass i hodet at du faktisk formulerer dem skriftlig! nei, nei, nei!

Anonymkode: 44087...b42

Skrevet

Men du må prøve å forstå at du er alvorlig psykisk syk og at du må få hjelp. Tviler på at du klarer å gjøre noe med dette på egen hånd. Klarer du å stå på for å få hjelp? Du må jo være ærrlig med legen, slik at legen skjønner hvor syk du er. Du har sagt før at du ikke er ærlig med legen. 

Anonymkode: 8ff6c...ef1

Nei, jeg får ikke noe hjelp. Det var ikke hjelp å få. Lege er ute av bildet. Gitt opp det. Bare meg selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...