Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Skulle ønske at jeg ikke hadde barn. Hele tiden føle at man kommer til kort. Ikke bidra med lappen eller øvelsekjøring eller annet bidrag til voksen livet. Ikke kunne gi det de trenger/ønsker seg. Mer glad i far/stemor. Misliker meg. Gjør ikke som jeg sier eller ber om. Har ikke klart og gjort noe bra her og har ikke noe å bidra til på noen som helst måte. Anonymkode: 4dd54...d12
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #5 Skrevet 21. august 2023 Geniale bidrag her. Tusen hjertelig takk. 🥱🥱😴👍🤣🤣 Anonymkode: 4dd54...d12
sug lut Skrevet 21. august 2023 #6 Skrevet 21. august 2023 Vil du virkelig dette? Sparke i gang og holde i gang en tråd bare for å få det som skader deg? Er du masochist? Logg av, gå ut, luft nepa.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #7 Skrevet 21. august 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Skulle ønske at jeg ikke hadde barn. Hele tiden føle at man kommer til kort. Ikke bidra med lappen eller øvelsekjøring eller annet bidrag til voksen livet. Ikke kunne gi det de trenger/ønsker seg. Mer glad i far/stemor. Misliker meg. Gjør ikke som jeg sier eller ber om. Har ikke klart og gjort noe bra her og har ikke noe å bidra til på noen som helst måte. Anonymkode: 4dd54...d12 Det er tøft å være mamma, spesielt alene! Om ikke du kan bidra så mye økonomisk kan du gjøre andre ting, som er minst like viktige (bare at det økonomiske føles så altoverskyggende). Du kan være en trygg havn, en som hører, en som er der når ungdommen trenger deg. En som er konsekvent og varm. Det koster ingenting, og er antakelig viktigere på sikt. Husk at barn og ungdommer tar ut MYE mer på mor enn på andre - man kan bare ikke ta det personlig. Det er sånn det er! Anonymkode: be216...f56
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. august 2023 #8 Skrevet 21. august 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Skulle ønske at jeg ikke hadde barn. Hele tiden føle at man kommer til kort. Ikke bidra med lappen eller øvelsekjøring eller annet bidrag til voksen livet. Ikke kunne gi det de trenger/ønsker seg. Mer glad i far/stemor. Misliker meg. Gjør ikke som jeg sier eller ber om. Har ikke klart og gjort noe bra her og har ikke noe å bidra til på noen som helst måte. Anonymkode: 4dd54...d12 Det behovet du har for bekreftelse er ikke normalt. Du må få hjelp, og du må ta til deg hjelpen.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #9 Skrevet 21. august 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Geniale bidrag her. Tusen hjertelig takk. 🥱🥱😴👍🤣🤣 Anonymkode: 4dd54...d12 Hva ønsker du at vi skal bidra med? Være enig med deg? Si at du er en god mor? Anonymkode: 2dc20...ff6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #10 Skrevet 21. august 2023 Lektor Doppler med tillegg skrev (4 timer siden): Det behovet du har for bekreftelse er ikke normalt. Du må få hjelp, og du må ta til deg hjelpen. Dette. Anonymkode: 808f9...bd7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #11 Skrevet 21. august 2023 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Det er tøft å være mamma, spesielt alene! Om ikke du kan bidra så mye økonomisk kan du gjøre andre ting, som er minst like viktige (bare at det økonomiske føles så altoverskyggende). Du kan være en trygg havn, en som hører, en som er der når ungdommen trenger deg. En som er konsekvent og varm. Det koster ingenting, og er antakelig viktigere på sikt. Husk at barn og ungdommer tar ut MYE mer på mor enn på andre - man kan bare ikke ta det personlig. Det er sånn det er! Anonymkode: be216...f56 Takk for godt svar til meg. Trengte det. Noen ganger hoper ting seg og jeg får ikke sove og tankene kommer ekstra da. Anonymkode: 4dd54...d12
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #12 Skrevet 21. august 2023 sug lut skrev (14 timer siden): Vil du virkelig dette? Sparke i gang og holde i gang en tråd bare for å få det som skader deg? Er du masochist? Logg av, gå ut, luft nepa. Takk. Skal ikke det. Kom seg litt etter det. Er ikke det. Anonymkode: 4dd54...d12
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #13 Skrevet 21. august 2023 Lektor Doppler med tillegg skrev (14 timer siden): Det behovet du har for bekreftelse er ikke normalt. Du må få hjelp, og du må ta til deg hjelpen. Tar det til meg. Anonymkode: 4dd54...d12
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #14 Skrevet 21. august 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hva ønsker du at vi skal bidra med? Være enig med deg? Si at du er en god mor? Anonymkode: 2dc20...ff6 Det kan ikke jeg bestemme. Dette var tanker i natten av en frustrert og lei seg mor. Anonymkode: 4dd54...d12
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #15 Skrevet 21. august 2023 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Tar det til meg. Anonymkode: 4dd54...d12 Sånn som du tar til deg alt mulig annet du sier du skal ta det til deg? Du må gjøre noe med det seriøst, ikke bare si det. Anonymkode: 808f9...bd7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #16 Skrevet 21. august 2023 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Sånn som du tar til deg alt mulig annet du sier du skal ta det til deg? Du må gjøre noe med det seriøst, ikke bare si det. Anonymkode: 808f9...bd7 Du har rett. Gjør det og skal videre. Anonymkode: 4dd54...d12
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #17 Skrevet 21. august 2023 God natt og god uke til dere andre. Anonymkode: 4dd54...d12
Anonym bruker Skrevet 21. august 2023 #18 Skrevet 21. august 2023 Tøft å være mor og generelt menneske. Anonymkode: 4dd54...d12
ReneRene Skrevet 22. august 2023 #19 Skrevet 22. august 2023 Det er trist at ungene dine har en mor som har seg og sitt i fokus. Noe av det verste barn opplever er foreldre som er i offerrollen- du påfører dem skam og følelse av å ikke være gode nok eller verdt noe, fordi behovene deres, ønsker og følelser får stakkars mamma til å føle seg så mislykket. Liker far og stemor bedre? Ja, det tror jeg på og skjønner godt. Du må være obs på at de vil føle forakt for måten du er mot dem på. Søk hjelp du, og det burde du nok hatt for lenge siden.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2023 #20 Skrevet 22. august 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Tar det til meg. Anonymkode: 4dd54...d12 Ikke skjedd til nå. Anonymkode: b5bb6...805
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. august 2023 #21 Skrevet 22. august 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Tar det til meg. Anonymkode: 4dd54...d12 Folk har skrevet side opp og side ned til deg her med råd, tips og metoder for å snu negative tankemønstre. Men du faller alltid tilbake i samme sporet. - Ingen er glad i meg - Ingen ringer meg - Alle andre har det bedre enn meg Jeg vet ikke om du ikke evner å ta til deg alt som skrives, eller om du bare ikke er moden for endring. Det å skrive her inne forsterker bare problemene dine. En endring må skje. Og du må gjøre den. Hele verden kommer ikke til å endre seg.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2023 #22 Skrevet 22. august 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det kan ikke jeg bestemme. Dette var tanker i natten av en frustrert og lei seg mor. Anonymkode: 4dd54...d12 Men seriøst. Hva kan vi svare for at det skal hjelpe deg? Anonymkode: 2dc20...ff6
Anonym bruker Skrevet 22. august 2023 #23 Skrevet 22. august 2023 Ikke ofte jeg er enig med Rene, men her er hun faktisk inne på noe. Du er ikke et offer, du er sjef i eget liv. Det er ikke barns dine sin jobb å sørge for at du har et godt liv, herregud, de er barn! Jeg er den mammaen som ble veldig syk da yngste barnet var baby, som nå et ufør med ganske store begrensninger. Skal jeg legge meg til å synes synd på meg selv fordi jeg ikke får gjort alt jeg ønsker med dem, eller tror du de får den beste oppveksten om jeg fokuserer på det positive, at jeg alltid har tid, at armkroken min alltid er der, at jeg kan lytte, støtte, hjelpe med lekser og kjøre til skøytebanen osv, og være glad for at de har en frisk og økonomisk sterk far som kan ta de med på ferie og gi dem mange aktive og gode opplevelser i hverdagen? Joda, klart en 8 åring gleder seg mer til å reise på fjellet å stå på slalåm med pappa enn å lese en bok i armkroken til mamma, men når den 8 åringen blir voksen og ser tilbake, tror du ikke begge deler har en verdi og har formet han til mennesket han har blitt? Anonymkode: 33f4a...85d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2023 #24 Skrevet 22. august 2023 ReneRene skrev (15 timer siden): Det er trist at ungene dine har en mor som har seg og sitt i fokus. Noe av det verste barn opplever er foreldre som er i offerrollen- du påfører dem skam og følelse av å ikke være gode nok eller verdt noe, fordi behovene deres, ønsker og følelser får stakkars mamma til å føle seg så mislykket. Liker far og stemor bedre? Ja, det tror jeg på og skjønner godt. Du må være obs på at de vil føle forakt for måten du er mot dem på. Søk hjelp du, og det burde du nok hatt for lenge siden. Hva mente du her? Hvordan mener du jeg påfører skam og følelsen av å ikke være god nok? Det er fordi jeg ikke hat penger til alle ønsker, har ikke lappen osv. Burde jeg gjerne kutte kontakten? Ja, føler jeg er mislykket. Anonymkode: 4dd54...d12
Anonym bruker Skrevet 22. august 2023 #25 Skrevet 22. august 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Ikke skjedd til nå. Anonymkode: b5bb6...805 Fult klar over det. Anonymkode: 4dd54...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå