Gå til innhold

Mannens nesehår

Anbefalte innlegg

Vi er i 40-årene, og nesehår er vel normalt. Men mannen nekter å trimme dem. De vokser nå ut av nesen hans som en svart liten bart. Jeg kjente til og med at det stakk engang da vi kysset. 

Jeg har selvfølgelig prøvd å si at jeg synes han burde trimme dem. Men han nekter. Så hva faen gjør man? Jeg elsker jo mannen og synes generelt at han er digg, men nesehår er altså ikke særlig sexy. Hva ville du ha gjort?

Anonymkode: b5350...833

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442288-mannens-neseh%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hans kropp, hans valg. Du må nok leve med det på samme måte som at han må leve med hvordan du velger å barbere deg

Anonymkode: be1c3...f08

Ja, du har vel rett i det. Men det gjør jo noe med lysten.

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du pleier da ikke la deg lure av slike barnslige tråder, Amandine🤔

Anonymkode: 1e37b...0db

Lure? Hva er det du antyder? Tror du ikke at folk har nesehår og at det kan være problematisk for partneren?

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vi er i 40-årene, og nesehår er vel normalt. Men mannen nekter å trimme dem. De vokser nå ut av nesen hans som en svart liten bart. Jeg kjente til og med at det stakk engang da vi kysset. 

Jeg har selvfølgelig prøvd å si at jeg synes han burde trimme dem. Men han nekter. Så hva faen gjør man? Jeg elsker jo mannen og synes generelt at han er digg, men nesehår er altså ikke særlig sexy. Hva ville du ha gjort?

Kjøp en elektrisk nesehårtrimmer uten at han vet om det. Når han sover så sniktrimmer du nesehårene hans.

Anonymkode: 9ddd9...2a2

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, du har vel rett i det. Men det gjør jo noe med lysten.

Det gjør sikkert dine frisyrer både herlig der også, men det er fortsatt din kropp og ditt valg

Anonymkode: be1c3...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...