Anonym bruker Skrevet 23. august 2023 #26 Del Skrevet 23. august 2023 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Har ingenting å si. Det er mye en får gjort likevel når en sitter i kommunestyret. Som det å minne både de andre i salen på moralen til enkelte og minne de som lytter til kommunestyret at der er enkelte personer i salen som har en mindre god moral. Bare det å belyse problemer er noen ganger nok for å få løst de. Anonymkode: 0ef3e...92b Det der har man ikke anledning til å nevne i møtet. Da vil man bli klubbet. Anonymkode: 0496c...209 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442285-ang%C3%A5ende-valget-to-av-ordf%C3%B8rer-kandidatene-i-kommunene-jeg-bor-i-har-svin-p%C3%A5-skogen/page/2/#findComment-149997720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 24. august 2023 #27 Del Skrevet 24. august 2023 Tråden er ryddet for identifisering av privatpersoner. Admin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442285-ang%C3%A5ende-valget-to-av-ordf%C3%B8rer-kandidatene-i-kommunene-jeg-bor-i-har-svin-p%C3%A5-skogen/page/2/#findComment-149997918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amandine Skrevet 24. august 2023 #28 Del Skrevet 24. august 2023 Anonym bruker skrev (På 20.8.2023 den 11.22): Hei. i kommunene jeg bor er det to ordførerkandidater fra hvert sitt parti (relativt populære partier her i kommunen) som har en del skjeletter i skapet. Hun ene er regelrett falsk hun har en stor fanskare som hyller henne og setter henne på en pidestall. Hun er vant til å få det som hun vil koste hva det koste vil og er det noen som går imot henne fryser hun de helt ut, manipulerer de og regelrett forsøker å knuse de. hun er kjent for å ligge med gifte menn (det er jo ikke ulovlig, men er en del kvinner som nettopp derfor holder seg inne med henne) hun er ikke fremmed for å komme med trusler om anmeldelser ol hvis hun selv føler seg utsatt. Hun har en del makt i byen. En del ser hvordan hun egentlig er spesielt etter en hendelse for ikke lenge siden der hun ble funnet naken med en annen sin mann som og var naken i hennes seng. Da truet hun vedkommende med politianmeldelse og fikk sin tilhengergjeng til å vende kvinnen som fant de sammen ryggen. Den andre kandidaten har stjålet i årevis fra egen arbeidsplass (som tilfeldigvis kandidaten beskrevet over eier) han har blitt avskjediget, men ikke anmeldt. Greit nok. Men den kvinnelige kandidaten nevnt over er ikke fremmed for å tale om prinsipper og anmelder både dickpics og andre episoder. I tillegg true med å anmelde kvinnen nevnt over, men å anmelde egen ansatt for tyveri, nei det skjer ikke.. Det er så mye «kameraderi» i den byen og i det lille miljøet så folk er redde for å havne utenfor å bli fryst ut. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med å skrive her inne, men på en måte ønsker jeg jo at dette kommer frem.. så folk faktisk vet hvem de stemmer frem som ordfører. noen som vet veien her? Eller om dette bare skal ligge dødt? det er mange flere episoder jeg kunne skrevet om, men det tar lang tid. Anonymkode: b1e9c...651 Og så lurer man på hvorfor det er vanskelig å få folk til å stille i lokalpolitikken? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442285-ang%C3%A5ende-valget-to-av-ordf%C3%B8rer-kandidatene-i-kommunene-jeg-bor-i-har-svin-p%C3%A5-skogen/page/2/#findComment-149997935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2023 #29 Del Skrevet 24. august 2023 Anonym bruker skrev (På 23.8.2023 den 17.43): Stem Rødt. De har ikke hatt makt, de har en del gode idéer, de stiller opp i kommunen din, og de har noen ildsjeler som vil godt. Eventuelt kan du melde deg inn i Rødt selv om det er kort tid til valget, og ta opp dette i partiet. Det er flinke folk som vet å gjøre noe med det hvis de kommer inn. Da kommer de ikke til å tie, de er mer opptatt av å stå på for det som er rett og riktig enn å gjøre det som gjør at de får makt. Ildsjeler som sagt. Jeg vet for jeg vet hvem hun er som er partitopp i kommunen du nevnte. Anonymkode: 0ef3e...92b Tviler dessverre på at de i Rødt vil gjøre noe med det. Det gjelder jo tross alt ordførerkandidaten i partiet. Og hun er jo også nestleder for hele Rødt. venninnen min har blitt helt frosset ut av henne og får ikke så mye som et hei når de møtes. Hun har rett og slett blitt utstøtt. Jeg og mange andre vet jo sannheten og kan ikke forstå denne behandlingen og måten hun behandler de som ikke jatter med henne på. Anonymkode: b1e9c...651 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442285-ang%C3%A5ende-valget-to-av-ordf%C3%B8rer-kandidatene-i-kommunene-jeg-bor-i-har-svin-p%C3%A5-skogen/page/2/#findComment-149998111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå