Gå til innhold

Da har jeg fått tilbake bilen. Med klar beskjed

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så godt å se at noen klarer å gi deg fine svar. 

Lykke til. Håper det ordner seg for deg ❤️

Anonymkode: b5245...6fa

Det gjør det nok. Skulle bare ønske NAV arbeidet fortere.

Og så har jeg lånt meg hytte på fjellet i julen. 

Anonymkode: 11aab...b0c

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det gjør det nok. Skulle bare ønske NAV arbeidet fortere.

Og så har jeg lånt meg hytte på fjellet i julen. 

Anonymkode: 11aab...b0c

Håper det ikke tar så lang tid. 

Så bra. Godt å ha noe å se frem til ❤️

Anonymkode: b5245...6fa

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Dette er et diskusjonsforum, og man kan spørre om hva man vil, mene hva man vil, og hi kan velge å svare på hva hun vil. Men velger man å lage kryptiske tråder, så må man forvente kommentarer.

Anonymkode: df47e...e6d

Og dermed fikk vi 4 sider med helt irrelevant prat om hvem som står på forsikringspolisen og hva som var låneavtalen; eller hva som mon kanskje muligens var HIs atferd da hun som barn ble pælma ut og måtte på ungdomshjem - mens tråden i VIRKELIGHETEN handler om relasjoner, ikke om biler!

Ser ikke dere som maser videre på ting vi andre fikk med oss sist at dere ødelegger muligheten til reell meningsutveksling når man "må" bruke tida på å drøvtygge de samme elementene omatt og omatt?

Anonymkode: 2eb1a...b07

Anonym bruker skrev (På 20.8.2023 den 10.13):

Viss du er så syk at du må ha støtte fra nav for å få bil er det større diagnoser/skader. Det er nye regler hos nav og man får ikke bil lenger viss man er isolert og bor langt fra buss, har angst å ikke kan ta buss osv. det er til og med vanskelig å få bil viss man er avhengig av krykker, men kan gå litt selv. Dette vet jeg av erfaring.

Anonymkode: 41269...e50

Vel, JEG vet av erfaring at man KAN få støtte til bil uten å ha "store diagnoser/skader", som du skriver. 

Jeg skrev lengre opp om ei jeg kjenner som nylig har fått det!! Der er det psykisk sykdom som er problemet. Og hun bor nærme butikk/bussforbindelse, så, jo, man kan få støtte til bil!

Anonymkode: 08f78...103

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Og dermed fikk vi 4 sider med helt irrelevant prat om hvem som står på forsikringspolisen og hva som var låneavtalen; eller hva som mon kanskje muligens var HIs atferd da hun som barn ble pælma ut og måtte på ungdomshjem - mens tråden i VIRKELIGHETEN handler om relasjoner, ikke om biler!

Ser ikke dere som maser videre på ting vi andre fikk med oss sist at dere ødelegger muligheten til reell meningsutveksling når man "må" bruke tida på å drøvtygge de samme elementene omatt og omatt?

Det kunne vært unngått med en link til den andre tråden med en gang.

Annonse

Anonym bruker skrev (På 21.8.2023 den 13.31):

Det kunne vært unngått med en link til den andre tråden med en gang.

Det kunne ha vært unngått ved at leserne leste overskriften. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det kunne ha vært unngått ved at leserne leste overskriften. 

Det + at de som bare skal krangle kunne ha lot være. Verre er det ikke. (Ikke rettet til deg, du er ikke den som har vært kranglevoren i denne tråden)

Anonymkode: a5fed...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...