Gå til innhold

Hva skal dere i helgen? Noe sosialt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I helgen blir det stille og rolig her. Sofa, pledd og tv. Det er den eneste helgen i overskuelig fremtid uten fullt program av idrett, selskaper , bryllup og feiringer. Skal nyte å ikke gjøre noe særlig😊.

Endret av mamma til adhd gutt<3

Årets festivalhelg. Det er nesten garantert en eller annen slags festival innenfor en times kjøring. 

Jeg skal på elvefestivalen i Drammen. Bare for å kikke på boder, smake forskjellige matretter, oppleve stemningen. Skal ikke på konserter i kveld. 

Anonymkode: 6792d...f56

Gutten skal på fotballskole og jeg blir værende en stund ved levering og henting og prater med de andre foreldrene. 
ellers er det lite som skjer her. Jeg prøvde å få noen med på kino, men alle mine venner er opptatt. Dermed blir det film på tv alene! 😊

Anonymkode: fd43c...656

Ingenting sosialt. Ikke engang med egen familie. Bare kose meg alene, plukke blåbær, gå på en utstilling, lese boka mi. Har planlagt å ikke ta telefonen engang 😁, ikke at jeg tror den ringer nødvendigvis. 

Hva skal du?

Anonymkode: 923c5...bc2

Annonse

Hadde egentlig planer om å dra på Elvefestivalen i Drammen, men det ene kneet mitt har røket. Så da blir det nok en dag hjemme 🙈Men har flere gode bøker jeg gleder meg til å lese, samt at jeg skal ha italiensk aften med mann og barn etterpå. Det blir forhåpentligvis mye god mat.

Anonymkode: e2e19...8a1

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Årets festivalhelg. Det er nesten garantert en eller annen slags festival innenfor en times kjøring. 

Jeg skal på elvefestivalen i Drammen. Bare for å kikke på boder, smake forskjellige matretter, oppleve stemningen. Skal ikke på konserter i kveld. 

Anonymkode: 6792d...f56

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hadde egentlig planer om å dra på Elvefestivalen i Drammen, men det ene kneet mitt har røket. Så da blir det nok en dag hjemme 🙈Men har flere gode bøker jeg gleder meg til å lese, samt at jeg skal ha italiensk aften med mann og barn etterpå. Det blir forhåpentligvis mye god mat.

Jeg var der i går kveld. Ypsilon! I dag skal jeg ordne praktiske ting hjemme og i kveld skal jeg bare slappe av. Det er lenge til neste helg uten planer så denne skal nytes 🙂

Anonymkode: a1a81...bd3

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg var der i går kveld. Ypsilon! I dag skal jeg ordne praktiske ting hjemme og i kveld skal jeg bare slappe av. Det er lenge til neste helg uten planer så denne skal nytes 🙂

Anonymkode: a1a81...bd3

Stemmer 🙈😂 For meg kommer det nok alltid til å være Elvefestivalen. Gammel dame er vond å vende 😜

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hi har også lov å stille spørsmål uten at du skal bli fornærmet. 

Anonymkode: 50b97...510

Klart det. Bare ikke tro det er meg. For jeg skal jo ikke skrive sånt. 

Anonymkode: b7f1e...0e1

Jeg går ganske lange turer hver helg på tidlig morgen. Oftest med en annen hundeeier eller flere ( oftest den ene ) 

Så det er fast. I dag har jeg spist lunsj med en venninne ute. Bare en kort lunsj. 

Hadde planer om middag ute men det er avlyst.

Jeg skal montere møbler til hjemmekontor da jeg endelig har fått handlet inn møbler til det, og vet hvordan ting skal være her. 

Så å male som vanlig og så blir det middag med familie i morgen. 

Endret av ReneRene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...