Gå til innhold

Noen som har en skikkelig deilig, luksuriøs joggedress/loungewear?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tante Hufsa skrev (Akkurat nå):

Kjøpte på New yorker. Stoffet har ikke blitt nuppete og pusen inni er fortsatt myk 

Trykket send for raskt. 
Pusen inni er myk. Etter ca 10 vask. 
Ordinær joggedress. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Luksuriøs joggedress?? 🤣🤣

Anonymkode: 94582...70c

Det er vel deg man bør le av som ikke skjønner konseptet og som prøver å fremstå litt ovenpå 😂

Anonymkode: 94728...559

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Herregud så fin!!! Men for en pris 😳

Anonymkode: 05d02...5ed

Den er såååå deilig, kan jeg love deg! Men de har faktisk veldig fine i merinoull på Cubus, samme stil men ikke samme pris. Om enn ikke fullt så myk🤪

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det er vel deg man bør le av som ikke skjønner konseptet og som prøver å fremstå litt ovenpå 😂

🤣 "konseptet" 🤣🤣

Anonymkode: 94582...70c

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Loungewear? 

Hva er det egentlig

Anonymkode: ec5e7...7db

Det er de myke klærne du tar på deg når du kommer hjem og skal slenge deg på myke puter i loungen. Eller på norsk, de myke koseklærne som ikke er helt utvasket, de du kan gå i butikken eller reise med uten at du ser ut som en slask.

Anonymkode: fb836...6dc

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Det er de myke klærne du tar på deg når du kommer hjem og skal slenge deg på myke puter i loungen. Eller på norsk, de myke koseklærne som ikke er helt utvasket, de du kan gå i butikken eller reise med uten at du ser ut som en slask.

Anonymkode: fb836...6dc

Okay, med andre ord noe jeg ikke trenger! Hva jeg går i hjemme er det ingen andre som ser, og gå i butikken uten å være ordentlig kledd, det gjør jeg ikke. 

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Okay, med andre ord noe jeg ikke trenger! Hva jeg går i hjemme er det ingen andre som ser, og gå i butikken uten å være ordentlig kledd, det gjør jeg ikke. 

Da er vel neppe denne tråden for deg. Det er svært lite interessant for oss hvordan du kler deg. 

*Miss Marple* skrev (3 timer siden):

Der var det mye fint! 

Kjenner jeg trenger noe sånt til høsten 😅🤑

Vi har jo tross alt lang vinter i Norge (ja, jeg fisker etter argumenter for 😆)

Anonymkode: f3738...185

amandine skrev (5 timer siden):

Den er såååå deilig, kan jeg love deg! Men de har faktisk veldig fine i merinoull på Cubus, samme stil men ikke samme pris. Om enn ikke fullt så myk🤪

Kan du linke til de fra Cubus? Finner ikke.. likte kjempegodt den fra kashmina, men er nok litt i overkant av mitt budsjett ☹️

HI

Anonymkode: 4e720...182

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Kan du linke til de fra Cubus? Finner ikke.. likte kjempegodt den fra kashmina, men er nok litt i overkant av mitt budsjett ☹️

HI

Anonymkode: 4e720...182

Bare å søke på merinoull https://cubus.com/no/p/finstrikket-genser-i-merinoull-svart-gensere-strikkede-gensere-dameklar/7348136_F990

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Herregud så fisefin 😂😂 Jeg går lett i joggedress i butikken,å det selv om jeg har billig joggedress fra Cubus. Hva andre måtte tenke om det bryr jeg meg ikke om. Da synes jeg det ser verre ut med de som går på butikken i onepiece.

Anonymkode: da773...674

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Herregud så fisefin 😂😂 Jeg går lett i joggedress i butikken,å det selv om jeg har billig joggedress fra Cubus. Hva andre måtte tenke om det bryr jeg meg ikke om. Da synes jeg det ser verre ut med de som går på butikken i onepiece.

Så du tenker ditt om hvordan andre kler seg, altså? Herregud så fisefin 😂😂

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Haha, her singla det høyt.

Anonymkode: 1c3a0...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...