Gå til innhold

Suger dere mannen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Litt pinlig spørsmål: Får dere ikke vondt i kjeven underveis? Det gjør jeg nesten med det samme, dessverre. Vil gjerne gjøre det for mannen min og synes det er sexy, men får rett og slett for vondt i kjevene til å fortsette. 

Anonymkode: 58825...ad1

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Litt pinlig spørsmål: Får dere ikke vondt i kjeven underveis? Det gjør jeg nesten med det samme, dessverre. Vil gjerne gjøre det for mannen min og synes det er sexy, men får rett og slett for vondt i kjevene til å fortsette. 

Haha, jo - det gjør jeg. Så det er ikke alltid jeg holder løpet ut, for å si det sånn. Men jeg hjelper til med hendene. Setter ikke akkurat min ære i at det utelukkende skal foregå ved hjelp av musklene i ansiktet! 

Anonymkode: b7c03...5a4

Ja, det gjør jeg. Ikke hver gang, men ganske ofte som forspill. Sjeldent helt til utløsning. Jeg tenner på det og liker det derfor godt, og er til og med så sær at jeg liker litt røff behandling i så måte. Nå må det sies at vi har veldig åpen og god kommunikasjon, og kjenner godt til hverandres grenser og tenningsmønster, så da kan vi også dra det ganske langt fordi begge er trygge på hverandre. 

Anonymkode: 0e4e6...4bd

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg bruker ikke kjeven og ansiktet som en støvsuger ;)

Jeg bruker hånden, tungen, slikker osv, og aldri helt til utløsning, den vil jeg ikke ha i munnen.

Anonymkode: 55104...94e

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker ikke kjeven og ansiktet som en støvsuger ;)

Jeg bruker hånden, tungen, slikker osv, og aldri helt til utløsning, den vil jeg ikke ha i munnen.

Anonymkode: 55104...94e

Haha, nei det er sikkert jeg som gjør det feil. Bruker for såvidt hånd og tunge også, men hvis det skal føre til noe på et tidspunkt, må man jo ta i litt mer 😄

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

På russisk er det et ordtak som blir noe slikt som "en manns nytelse er en kvinnes plikt". Det er et fint ordtak.

Anonymkode: 83edd...c75

Det er jo typisk et underutviklet samfunn å ha denslags.

Anonymkode: fb57d...b63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...