Gå til innhold

Flere som drømmer om lottogevinst?

Anbefalte innlegg

Jeg dagdrømmer ofte om den store lottogevinsten. Vet sjansen er mikroskopisk og at jeg bare burde være fornøyd slik livet er. På mange måter er bare det å være født i Norge, en lottogevinst. Allikevel drømmer jeg om telefon fra Norsk Tipping. 

Anonymkode: e45b4...9fe

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det mange som drømmer om det, det er derfor så mange tipper hver uke ;)

Jeg personlig har funnet ut at når jeg ikke får sove om kvelden er det en grei måte å koble av alt annet på, å drømme om hva jeg ville gjort om jeg vant.... Så jeg tenker ofte på det. Tipper ikke hver uke engang, men ligger og tenker på hvordan jeg ville fordelt pengene osv, da får hodet hvile fra allverdens andre tanker.

Anonymkode: 456d3...b4c

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig er det mange som drømmer om det, det er derfor så mange tipper hver uke ;)

Jeg personlig har funnet ut at når jeg ikke får sove om kvelden er det en grei måte å koble av alt annet på, å drømme om hva jeg ville gjort om jeg vant.... Så jeg tenker ofte på det. Tipper ikke hver uke engang, men ligger og tenker på hvordan jeg ville fordelt pengene osv, da får hodet hvile fra allverdens andre tanker.

Anonymkode: 456d3...b4c

Haha, det samme gjør jeg!😅 Sååå mange planer🙈

Anonymkode: 9adef...5bf

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg dagdrømmer ofte om den store lottogevinsten. Vet sjansen er mikroskopisk og at jeg bare burde være fornøyd slik livet er. På mange måter er bare det å være født i Norge, en lottogevinst. Allikevel drømmer jeg om telefon fra Norsk Tipping. 

En i  nær familien min vant nesten 2 millioner,så litt gøy når det er noen vi kjenner så godt.

Anonymkode: ec699...0fb

Dagdrømmer absolutt om å vinne i lotto ettersom jeg for mange år siden var ung og dum å opparbeidet meg mye gjeld. Det er "bare 400.000 kr,men for en alenemamma som jobber i bhg så vil det ta veldig lang tid å klare betale alt. Å de skyhøye rentene forsetter jo bare å øke hele tiden. Så drømmen er å vinne i lotto å endelig bli gjeldsfri. 

Anonymkode: ec699...0fb

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Penger er uviktig for meg, så nei. Den gevinsten lengter jeg ikke etter. Jeg tipper ikke engang.

Anonymkode: 2b90f...bef

Hva betaler du huslån, strøm, klær og mat med? Luft og kjærlighet? Slike svar er bare mulig å skrive om man har grei økonomi og er sinnsykt provoserende. 

Anonymkode: a7f93...119

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hva betaler du huslån, strøm, klær og mat med? Luft og kjærlighet? Slike svar er bare mulig å skrive om man har grei økonomi og er sinnsykt provoserende. 

Hun tjener vel nok til å betale dette uten gevinst, da. Du kan ikke for alvor bli provosert over at andre ikke har samme drøm som deg?

Jeg har det greit økonomisk, men hiver inn en kupong nå og da. Spiller jeg ikke, så vinner jeg i hvert fall ikke. 

Anonymkode: 12463...29a

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Kanskje mye arv med i bildet? Det er i hvert fall slik for mange jeg kjenner. 

Jeg tror store summer som man plutselig får vil skape problemer på en eller annen måte, enten psykisk, fysisk eller i relasjoner. En mill takler vel de fleste da det er lett å bruke fornuftig. Mer enn det burde ingen som ikke er vant til å ha mye penger mellom hendene vinne.

Jeg har så jeg klarer meg, og vil ikke vinne store summer. Orker ikke det stresset og ansvaret ved det, så nei takk. 

Endret av ReneRene

Annonse

ReneRene skrev (1 time siden):

Jeg tror store summer som man plutselig får vil skape problemer på en eller annen måte, enten psykisk, fysisk eller i relasjoner. En mill takler vel de fleste da det er lett å bruke fornuftig. Mer enn det burde ingen som ikke er vant til å ha mye penger mellom hendene vinne.

Jeg har så jeg klarer meg, og vil ikke vinne store summer. Orker ikke det stresset og ansvaret ved det, så nei takk. 

Med boligprisene i Oslo tror jeg flertallet i det boligmarkedet neppe får psykiske utfordringer av mer enn 1 million i lottogevinst. 

Som over, hver gang jeg ikke får sove slår jeg på dagdrømmen om telefon fra norsk tipping. Funker fjell! 😆 Da er det nedbetalt gjeld, leiligheter i universitetsstorbyer (så ungene kan overta bolig der de vil studere), hytte med sjøen, kjekk bil, shopping osv. Sånne summer krever nok eurojackpotten, men drømmen kan ingen ta ta fra deg. 😆

Anonymkode: 854c6...f64

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Som over, hver gang jeg ikke får sove slår jeg på dagdrømmen om telefon fra norsk tipping. Funker fjell! 😆 Da er det nedbetalt gjeld, leiligheter i universitetsstorbyer (så ungene kan overta bolig der de vil studere), hytte med sjøen, kjekk bil, shopping osv. Sånne summer krever nok eurojackpotten, men drømmen kan ingen ta ta fra deg. 😆

Anonymkode: 854c6...f64

Haha, kjenner meg igjen. Rakk å bruke opp 44 millioner her en kveld før realiteten innhentet meg 😆

Anonymkode: 45bbe...219

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hun tjener vel nok til å betale dette uten gevinst, da. Du kan ikke for alvor bli provosert over at andre ikke har samme drøm som deg?

Jeg har det greit økonomisk, men hiver inn en kupong nå og da. Spiller jeg ikke, så vinner jeg i hvert fall ikke. 

Jeg reagerer på utsagnet «penger er ikke viktig». Hadde hun skrevet «masse penger er ikke viktig» hadde det vært noe annet. Jeg provoseres ikke av at andre drømmer om masse penger. Å ha nok penger til å klare det mest basale er VIKTIG. 

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Jeg dagdrømmer ofte om den store lottogevinsten.

Det er også meningen. Det er det som skal holde liv i håpet for gjennomsnitts-Ola, og Kari.

Høy arbeidsinntekt, fra iherdig innsats og dyktighet, er en uting, urettferdig, og skal skattes i hjel. Lottogevinsten er håpet som politikerne gir oss. Skattefritt! Tenk så raust! Lottomillionærer beundres og de gleder oss, de gir oss håp.

Rikinger som har vært dyktige, tatt høy risiko, jobbet til kl 12 om natten, mobber og hater vi. De bidrar ikke nok til fellesskapet, burde bidra med mer, nesten alt burde de gi fra seg. Ikke lottomillionærer, de er uskyldige, og har bare hatt flaks, det elsker vi. Flaks er deilig og uskyldig, ikke risikovilje og arbeidsinnsats, det gir oss dårlig samvittighet.

Anonymkode: 95540...776

Det er også meningen. Det er det som skal holde liv i håpet for gjennomsnitts-Ola, og Kari.

Høy arbeidsinntekt, fra iherdig innsats og dyktighet, er en uting, urettferdig, og skal skattes i hjel. Lottogevinsten er håpet som politikerne gir oss. Skattefritt! Tenk så raust! Lottomillionærer beundres og de gleder oss, de gir oss håp.

Rikinger som har vært dyktige, tatt høy risiko, jobbet til kl 12 om natten, mobber og hater vi. De bidrar ikke nok til fellesskapet, burde bidra med mer, nesten alt burde de gi fra seg. Ikke lottomillionærer, de er uskyldige, og har bare hatt flaks, det elsker vi. Flaks er deilig og uskyldig, ikke risikovilje og arbeidsinnsats, det gir oss dårlig samvittighet.

Det er en myte at rikinger jobber mer enn andre. Det er de normalt lønte som jobber seg ihjel, både når det gjelder innsats og antall arbeidstimer. 

Anonymkode: b449d...008

For noe sludder og vås 😂jeg tror du må bytte ut alle vi/oss med meg/jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...