Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #1 Skrevet 16. august 2023 Etter at jeg har blitt syk med Alvorlig ME, takler jeg dårlig å være alene..jeg er så redd og det er så lite forståelse i samfunnet og ikke minst blant leger osv. Å være så dårlig som jeg er nå, og uten noen form for hjelp eller noe som kan hjelpe en å bli bedre er noe som tar veldig hardt på meg. Du føler deg som levende død og du vet aldri når eller om du vil bli bedre. Å ligge i senga 24/7 gjør noe med psyken din også. Ikke alle har en kjempe sterk psyke og jeg er en av de. Har levdt med sykdommen i mange år men siste året på alvorlig grad. Da gikk psyken min også nedover pga tapt liv og å være så dårlig som jeg er. Jeg har utviklet angst og uro. Dagene mine består av ligge 24/7, se av og til på mobilen hvis jeg klarer det. Ellers å ligge der i ro. Dag ut og dag inn. Anonymkode: 249ae...70f
_popcorn_ Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 Ryddet for krenkende innlegg og svar til det. _popcorn_, mod
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 Jeg håper du opplever bedring veldig snart! Og at du på sikt blir helt bra. Kanskje billige ord fra meg, men jeg mener hvert ord! Anonymkode: 80e2e...fa5
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Jeg håper du opplever bedring veldig snart! Og at du på sikt blir helt bra. Kanskje billige ord fra meg, men jeg mener hvert ord! Anonymkode: 80e2e...fa5 Tusen hjertelig takk for det🙏🏻 ❤️ håper på lysere dager her. Anonymkode: 249ae...70f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 Anonym bruker skrev (På 16.8.2023 den 12.34): Etter at jeg har blitt syk med Alvorlig ME, takler jeg dårlig å være alene..jeg er så redd og det er så lite forståelse i samfunnet og ikke minst blant leger osv. Å være så dårlig som jeg er nå, og uten noen form for hjelp eller noe som kan hjelpe en å bli bedre er noe som tar veldig hardt på meg. Du føler deg som levende død og du vet aldri når eller om du vil bli bedre. Å ligge i senga 24/7 gjør noe med psyken din også. Ikke alle har en kjempe sterk psyke og jeg er en av de. Har levdt med sykdommen i mange år men siste året på alvorlig grad. Da gikk psyken min også nedover pga tapt liv og å være så dårlig som jeg er. Jeg har utviklet angst og uro. Dagene mine består av ligge 24/7, se av og til på mobilen hvis jeg klarer det. Ellers å ligge der i ro. Dag ut og dag inn. Anonymkode: 249ae...70f God bedring! Vet at du sikkert plages med både lukter, lyder og lys. Men har du prøvd å ligge på et skjermet sted ute så du får sol på kroppen? Evt med sovemaske og ørepropper hvis det hjelper? Sola, og frisk luft kan kanskje bedre humøret ditt litt hvis du er deprimert, selv om det ikke gjør deg friskere av ME. Vet om ei som følte seg litt bedre av det, pluss at hun fikk en liten følelse av at hun hadde gjort noe i løpet av dagen. Anonymkode: 0a513...25e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): God bedring! Vet at du sikkert plages med både lukter, lyder og lys. Men har du prøvd å ligge på et skjermet sted ute så du får sol på kroppen? Evt med sovemaske og ørepropper hvis det hjelper? Sola, og frisk luft kan kanskje bedre humøret ditt litt hvis du er deprimert, selv om det ikke gjør deg friskere av ME. Vet om ei som følte seg litt bedre av det, pluss at hun fikk en liten følelse av at hun hadde gjort noe i løpet av dagen. Anonymkode: 0a513...25e Tusen takk for tips ❤️ jeg er dessverre for akkurat det nå, ligger i senga med unntak av toalett besøk. Har vinduet åpent og prøver å få lys/sol på meg så mye som mulig. Pleier til "vanlig" når jeg er bedre å ligge på sofaen og bevege meg mer men dette året har ikke vert mitt år😥 presset kroppen min for mye i høst og da klarte kroppen ikke mer til slutt. Og en ting pleier sjelden å komme alene så det ble angst, uro og på toppen av det mistet min kjære hund når jeg følte jeg hadde klart å stabilisere meg litt.. men alt dette året har gått gale og jeg står på bremsene så det holder. Håper det snur snart🙏🏻💔 Anonymkode: 249ae...70f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 Beklager hvis skrivemåten er litt innviklet men med ett hode som ikke er helt med i tillegg til små taster på tlf, er det ikke alltid like lett🙈 Anonymkode: 249ae...70f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå