ReneRene Skrevet 17. august 2023 #26 Del Skrevet 17. august 2023 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Ja, overskriften ble veldig feil. Burde ventet 10 minutter med å lage innlegget, ikke skrive mens jeg var frustrert. Enig! Han gjør det ikke for å irritere meg, med vilje. Det vet jeg. Han er en fantastisk god gutt, og han forteller meg minst like ofte som jeg forteller han: jeg er glad i deg, du er den beste jeg vet om, du betyr så mye for meg osv. Han prøver jo ikke å terge meg, jeg vet det innerst inne 😔 Er veldig åpen for at ADHD er mulig, og har alltid vært veldig positiv til de meningene læreren har. Hun ser han i glere situasjoner som jeg aldri ser han i, og det hun sier tar jeg på alvor. Det var de som ønsket å avvente til dette skoleåret er i gang. Har prøvd i dag, og ta meg litt sammen. Jobbe med meg selv og la han være den han er. Stress og mas før skolen var merkbart bedre i dag. Da han kom hjem fra skolen og ville fortelle ALT om første dag var det normal kommunikasjon. Å vente på middagen pleier å være et lite mareritt, men ikke i dag. Spent på stelling og legging i kveld. Det er han som vil prate på senga før han sovner, men jeg skal la han prate og tulle og ikke ta det så alvorlig om han spør om noe og ikke interesserer seg for hva svaret er 🙈 Anonymkode: 336b6...0c0 ❤️ Jeg mente ikke som kritikk når jeg nevnte overskriften. Jeg skjønner at du var frustrert. Så bra å lese! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442205-misliker-mitt-eget-barn/page/2/#findComment-149994913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #27 Del Skrevet 17. august 2023 ReneRene skrev (1 time siden): ❤️ Jeg mente ikke som kritikk når jeg nevnte overskriften. Jeg skjønner at du var frustrert. Så bra å lese! ❤️ Anonymkode: 336b6...0c0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442205-misliker-mitt-eget-barn/page/2/#findComment-149994930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå