Anonym bruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Er jeg virkelig så desperat? Jeg er ikke forelsket men blir sammen med de... har hatt det sånn i alle år. Når jeg først involveres i menn da klarer jeg ikke å komme meg ut av det igjen 😬 Hvorfor er jeg så unormal? Jeg har angst for å være alene. Har aldri hatt hell i kjærlighet 😥 jeg har vært skikkelig forelsket 1 gang for 25 år siden, jeg fikk han ikke. Hadde kjærlighetssorg i 1 år. Gråt hver dag i 1 år. Er det normalt? Nå er jeg godt voksen og nå er det ivertfal umulig å finne en mann som jeg liker og han skal like meg... neida, utseende betyr ikke alt, men man bør være tiltrekket av personen... Anonymkode: b13cd...454
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #2 Skrevet 16. august 2023 Normale voksne mennesker er ikke redd for å være alene. Anonymkode: 89d9a...6bf
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Normale voksne mennesker er ikke redd for å være alene. Anonymkode: 89d9a...6bf Jeg er ikke normal med andre ord. Og det er faktisk godt å vite. Det jeg beskriver her er altså ikke normalt? Anonymkode: b13cd...454
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #4 Skrevet 16. august 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Er jeg virkelig så desperat? Jeg er ikke forelsket men blir sammen med de... har hatt det sånn i alle år. Når jeg først involveres i menn da klarer jeg ikke å komme meg ut av det igjen 😬 Hvorfor er jeg så unormal? Jeg har angst for å være alene. Har aldri hatt hell i kjærlighet 😥 jeg har vært skikkelig forelsket 1 gang for 25 år siden, jeg fikk han ikke. Hadde kjærlighetssorg i 1 år. Gråt hver dag i 1 år. Er det normalt? Nå er jeg godt voksen og nå er det ivertfal umulig å finne en mann som jeg liker og han skal like meg... neida, utseende betyr ikke alt, men man bør være tiltrekket av personen... Anonymkode: b13cd...454 Kan det være at du beskytter deg selv? Altså, at du ble så såret den gangen, at du skrur av fordi du er redd for å bli såret igjen? Og om du blir sammen med en mann du egentlig ikke vil ha, så er du "trygg" - fordi du ikke kan bli såra? Anonymkode: 0a8de...880
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #5 Skrevet 16. august 2023 Jeg kjenner flere som er i ett forhold bare for å være sammen med noen,selv om de ikke er forelsket. Enkelte folk er avhengig av å være i ett forhold for å ha det bra med seg selv,så da er de heller sammen med en de ikke har føleser for enn å være singel. Jeg skjønner jo ikke hvordan de kan leve sånn,jeg selv er stikk motsatt. Men så må vi også lære å respektere at folk er forskjellig å det er helt greit. Anonymkode: 7089a...471
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #6 Skrevet 16. august 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Normale voksne mennesker er ikke redd for å være alene. Anonymkode: 89d9a...6bf Der er jeg ikke enig! Vi mennesker er sosiale vesener å det er helt naturlig å være redd for å bli alene. En jeg kjenner på 45 år hadde full panikk fordi han så for seg at han kom til å bli alene resten av livet. Jeg skjønner den frykten hans godt,selv om jeg er stikk motsatt selv. Jeg trenger ikke å være i ett forhold for å ha der bra med meg selv. Anonymkode: 7089a...471
ReneRene Skrevet 16. august 2023 #7 Skrevet 16. august 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Er jeg virkelig så desperat? Jeg er ikke forelsket men blir sammen med de... har hatt det sånn i alle år. Når jeg først involveres i menn da klarer jeg ikke å komme meg ut av det igjen 😬 Hvorfor er jeg så unormal? Jeg har angst for å være alene. Har aldri hatt hell i kjærlighet 😥 jeg har vært skikkelig forelsket 1 gang for 25 år siden, jeg fikk han ikke. Hadde kjærlighetssorg i 1 år. Gråt hver dag i 1 år. Er det normalt? Nå er jeg godt voksen og nå er det ivertfal umulig å finne en mann som jeg liker og han skal like meg... neida, utseende betyr ikke alt, men man bør være tiltrekket av personen... Anonymkode: b13cd...454 Hvorfor har ingen av forholdene dine vart?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #8 Skrevet 16. august 2023 Jeg var også sånn før. Jeg ble utsatt for overgrep som barn, og har aldri forbundet følelser med det å være sammen med noen. Etterhvert ble jeg eldre og har oppdaget at jeg faktisk ikke har bært forelsket i noen av de mennene jeg har vært i forhold med, og da bestemte jeg meg for å være alene. Jeg kan ha flørter og dater, men det er aldri noen følelser der. Jeg har begynt å lure på om jeg i det hele tatt kan bli forelsket. Anonymkode: 632ad...813
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #9 Skrevet 16. august 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Kan det være at du beskytter deg selv? Altså, at du ble så såret den gangen, at du skrur av fordi du er redd for å bli såret igjen? Og om du blir sammen med en mann du egentlig ikke vil ha, så er du "trygg" - fordi du ikke kan bli såra? Anonymkode: 0a8de...880 Ja. Det er nok det. Men føler det er mer komplisert enn det. Jeg har aldri fått sjangs på de jeg virkelig liker. Alle kan ikke bli sammen med en super modell. Hvordan klarer de å bli forelsket i mindre pene mennesker? Dette er ikke for å provosere, jeg lurer så inderlig! Jeg klarer ikke å bli forelsket. Har bare vært det en gang. Anonymkode: b13cd...454
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #10 Skrevet 16. august 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg kjenner flere som er i ett forhold bare for å være sammen med noen,selv om de ikke er forelsket. Enkelte folk er avhengig av å være i ett forhold for å ha det bra med seg selv,så da er de heller sammen med en de ikke har føleser for enn å være singel. Jeg skjønner jo ikke hvordan de kan leve sånn,jeg selv er stikk motsatt. Men så må vi også lære å respektere at folk er forskjellig å det er helt greit. Anonymkode: 7089a...471 Det er en del som har vært forelsket i meg.. men jeg har ikke blitt sammen med alle de.. jeg syns det er så ekstremt komplisert Anonymkode: b13cd...454
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #11 Skrevet 16. august 2023 ReneRene skrev (7 timer siden): Hvorfor har ingen av forholdene dine vart? Nå har jeg vært gift i 10 år. Så det varer jo. Før det så var det mennene som gjorde det slutt. Eller jeg har jo ikke hatt så mange forhold. 3 inkl han jeg er gift med. Jeg går å lurer på om jeg er forelsket eller ikke hele tiden. Med en dårlig magefølelse. Slitsomt Anonymkode: b13cd...454
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #12 Skrevet 16. august 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja. Det er nok det. Men føler det er mer komplisert enn det. Jeg har aldri fått sjangs på de jeg virkelig liker. Alle kan ikke bli sammen med en super modell. Hvordan klarer de å bli forelsket i mindre pene mennesker? Dette er ikke for å provosere, jeg lurer så inderlig! Jeg klarer ikke å bli forelsket. Har bare vært det en gang. Anonymkode: b13cd...454 Du forelsker deg altså i utseende? Da bør du får litt hjelp til å se at mennesker er mer enn et utseende. Mulig du sikter alt for høyt. Pene menn ønsker seg pene damer, og kanskje du ikke når opp til deres krav? Anonymkode: 632ad...813
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #13 Skrevet 16. august 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg var også sånn før. Jeg ble utsatt for overgrep som barn, og har aldri forbundet følelser med det å være sammen med noen. Etterhvert ble jeg eldre og har oppdaget at jeg faktisk ikke har bært forelsket i noen av de mennene jeg har vært i forhold med, og da bestemte jeg meg for å være alene. Jeg kan ha flørter og dater, men det er aldri noen følelser der. Jeg har begynt å lure på om jeg i det hele tatt kan bli forelsket. Anonymkode: 632ad...813 Sånn er egentlig jeg også... jeg vokste opp med vold og med at foreldrene mine hadde ekstrem kontroll på meg! De var svært streng !! Føler det har hemmet meg hele livet. Anonymkode: b13cd...454
ReneRene Skrevet 16. august 2023 #14 Skrevet 16. august 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nå har jeg vært gift i 10 år. Så det varer jo. Før det så var det mennene som gjorde det slutt. Eller jeg har jo ikke hatt så mange forhold. 3 inkl han jeg er gift med. Jeg går å lurer på om jeg er forelsket eller ikke hele tiden. Med en dårlig magefølelse. Slitsomt Anonymkode: b13cd...454 Ok. Jeg fikk inntrykk av at du hadde "bare" hatt flere kortere. My bad Jeg tror ikke alle blir forelsket, og jeg tror det oppleves forskjellig fra person til person. Kanskje det ikke er så uvanlig å bli forelsket mer enn en gang? Jeg har også bare vært stormende forelsket i en. De andre var også forelskelse men veldig moderat i forhold. Men det kan jo være en sperre hos deg da. .
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #15 Skrevet 16. august 2023 Liker du ikke mannen din da? Du må ikke være forelsket, gjensidig respekt varer lengre og er definitivt det viktigste i ett forhold. Anonymkode: 84026...f3f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #16 Skrevet 16. august 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du forelsker deg altså i utseende? Da bør du får litt hjelp til å se at mennesker er mer enn et utseende. Mulig du sikter alt for høyt. Pene menn ønsker seg pene damer, og kanskje du ikke når opp til deres krav? Anonymkode: 632ad...813 Kun opptatt av utseende? Mens pene vil ha pene? Det var litt ulogisk svar fra deg.. Anonymkode: b13cd...454
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #17 Skrevet 16. august 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Liker du ikke mannen din da? Du må ikke være forelsket, gjensidig respekt varer lengre og er definitivt det viktigste i ett forhold. Anonymkode: 84026...f3f Jo. Liker han. Syns han er sexy. Tenner på han. Har stor respekt for han, og han for meg. Deilig å høre at det er "nok" 😍😍 Anonymkode: b13cd...454
Anonym bruker Skrevet 16. august 2023 #18 Skrevet 16. august 2023 ReneRene skrev (2 timer siden): Ok. Jeg fikk inntrykk av at du hadde "bare" hatt flere kortere. My bad Jeg tror ikke alle blir forelsket, og jeg tror det oppleves forskjellig fra person til person. Kanskje det ikke er så uvanlig å bli forelsket mer enn en gang? Jeg har også bare vært stormende forelsket i en. De andre var også forelskelse men veldig moderat i forhold. Men det kan jo være en sperre hos deg da. . Ja.. jeg tror det har skjedd noe inni meg. Alt endret seg da jeg flyttet hjemmefra 😥 Anonymkode: b13cd...454
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #19 Skrevet 17. august 2023 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Jeg er ikke normal med andre ord. Og det er faktisk godt å vite. Det jeg beskriver her er altså ikke normalt? Anonymkode: b13cd...454 Det er ikke utprega normalt å velge å være sammen med folk man verken liker eller er forelska i. Anonymkode: 9aff0...2af
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #20 Skrevet 17. august 2023 Du høres livstrøtt og fantasiløs ut. Det kan komme tidlig for noen. Det er kanskje grunnen til at du bare har vært forelsket en gang, og det for 25 år siden er. Det kan være derfor du involverer deg med menn du ikke elsker slik du burde, du har ikke energien til å ville noe for deg selv, å si nei når det er riktig, og anstrenge deg for det du egentlig vil. Anonymkode: 193ef...5ba
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #21 Skrevet 17. august 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Du høres livstrøtt og fantasiløs ut. Det kan komme tidlig for noen. Det er kanskje grunnen til at du bare har vært forelsket en gang, og det for 25 år siden er. Det kan være derfor du involverer deg med menn du ikke elsker slik du burde, du har ikke energien til å ville noe for deg selv, å si nei når det er riktig, og anstrenge deg for det du egentlig vil. Anonymkode: 193ef...5ba Takk for svar. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg vil. Jeg aner virkelig ikke hvem jeg er. Det er sinnsykt tøft Anonymkode: b13cd...454
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #22 Skrevet 17. august 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det er ikke utprega normalt å velge å være sammen med folk man verken liker eller er forelska i. Anonymkode: 9aff0...2af På en måte godt å høre, samtidig trist Anonymkode: b13cd...454
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #23 Skrevet 17. august 2023 Jeg skjønner ikke. I overskriften står det at du blir sammen med menn du ikke liker, men så skriver du at du er gift på 10 året med en mann du både liker og syns er sexy? Hva er det jeg går glipp av? Anonymkode: 300f3...137
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #24 Skrevet 17. august 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke. I overskriften står det at du blir sammen med menn du ikke liker, men så skriver du at du er gift på 10 året med en mann du både liker og syns er sexy? Hva er det jeg går glipp av? Anonymkode: 300f3...137 Jo tja. Godt observert. Jeg syns også at han er rar. Hehe.. men det er mest den magefølelsen jeg har. Det er slitsomt å hele tiden føle at noe ikke stemmer inni meg. Anonymkode: b13cd...454
Anonym bruker Skrevet 17. august 2023 #25 Skrevet 17. august 2023 Jeg syns du skal lese deg opp om borderline personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: 46d13...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå