Gå til innhold

Hvorfor får man ikke strømstøtte for juli i NO2, når gjennomsnittsprisen er over 70 øre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har aldri vært meningen å få strømstøtte i sommermånedene ettersom folk bruker mye mindre strøm da. Her brukte vi strøm for ca 200 kr i juli ettersom vi har kun varme på badet. Sier seg selv at vi ikke får noe strømstøtte da. Nettleien derimot synes jeg var ganske høy,men det en annen diskusjon.

Anonymkode: 0e732...37a

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det har aldri vært meningen å få strømstøtte i sommermånedene ettersom folk bruker mye mindre strøm da. Her brukte vi strøm for ca 200 kr i juli ettersom vi har kun varme på badet. Sier seg selv at vi ikke får noe strømstøtte da. Nettleien derimot synes jeg var ganske høy,men det en annen diskusjon.

Anonymkode: 0e732...37a

Bor du i NO2 da? Jeg fikk en god del mer enn 200 kr i strøm, uten noe som helst varme på, og lite hjemme. Jeg fikk strømstøtte for juni måned.

Hi

Anonymkode: a758d...2b8

Strømstøtten inntreffer når snitter er 70 øre eks mva. I juli var snittet bare 85,8 ink mva, og derfor ikke høyt nok. Tror det er 87,5 som er den reelle innslagspunktet.

Den perfekte mor, påan igjen skrev (26 minutter siden):

Strømstøtten inntreffer når snitter er 70 øre eks mva. I juli var snittet bare 85,8 ink mva, og derfor ikke høyt nok. Tror det er 87,5 som er den reelle innslagspunktet.

Aha, sånn var det ja. De 70 ørene er egentlig 87,5 når momsen kommer på, det hadde jeg helt glemt. Da skjønner jeg, takk 😊

Hi

Anonymkode: a758d...2b8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...