Gå til innhold

Hvorfor vil ikke cc-creamen «trekke inn»?

Anbefalte innlegg

På haken min vil ikke kremen blende ordentlig. Bildet viser ikke ordentlig hvordan det ser ut, men man kan se antydninger til hvordan jeg har dratt kosten her. Om jeg trykker eller drar spiller ingen rolle, man kan se hva jeg har gjort. Jeg har brukt primer, men må jeg bruke mer? Eller mindre?IMG_1989.thumb.jpeg.2920a7529626e73d92fc9185939a2bc9.jpeg

Anonymkode: 8370b...365

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Prøvd med kun fingrene?  Dropp kosten. 

Anonymkode: 4f384...237

Støtter dette. Får best resultat når jeg har en dæsj i hånda, og smører ut som vanlig krem.

Anonymkode: 7ca06...383

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kan prøve å bruke hendene👍🏻 Takk for tips🤩

Har du prøvd sånne dråpeformede små svamper beregnet for sånt? De er mye bedre enn kost, og lettere å bruke enn fingrene synes jeg. 

Anonymkode: c3ac8...6a4

Jeg synes heller ikke den smelter/trekker inn. Den legger seg i posene og i de fine ansiktshårene. Jeg synes der fungere best hvis huden er skrubbet og hår fjernet. Men det kan man jo ikke gjøre hver dag….

Anonymkode: 4dcce...d09

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har du prøvd sånne dråpeformede små svamper beregnet for sånt? De er mye bedre enn kost, og lettere å bruke enn fingrene synes jeg. 

Anonymkode: c3ac8...6a4

Nei, har ikke prøvd slike, så det kan jo også prøves om ikke fingrene funker👍🏻

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes heller ikke den smelter/trekker inn. Den legger seg i posene og i de fine ansiktshårene. Jeg synes der fungere best hvis huden er skrubbet og hår fjernet. Men det kan man jo ikke gjøre hver dag….

Har du bedre erfaringer med andre typer kremer? Eller må man bare forvente det slik når man er i sin beste alder?

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Har du bedre erfaringer med andre typer kremer? Eller må man bare forvente det slik når man er i sin beste alder?

Jeg tenker at med såpass mye dun, store porer og løs hud( sorry) så er ikke dette rette kremen for deg. Jeg bruker noe som er mindre dekkende av samme grunn, eller CC fra erborian. Den er ok. 

Anonymkode: 2e2c2...110

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at med såpass mye dun, store porer og løs hud( sorry) så er ikke dette rette kremen for deg. Jeg bruker noe som er mindre dekkende av samme grunn, eller CC fra erborian. Den er ok. 

Anonymkode: 2e2c2...110

Hehe, det går fint, jeg ser samme bildet som deg😝 Takk for innspill👍🏻

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg synes mineralpudder fungerer noe bedre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...