Gå til innhold

Er Isabell Raad fortsatt utestengt fra Instagram?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ReneRene skrev (27 minutter siden):

Seriøst? Nå ble den andre tråden stengt, og så starter du en ny? 

Kan du ikke heller gå inn på KG og delta i tråder på Rampelys? 

I motsetning til deg så var det første gang jeg logget meg inn i dag. Sitter du her hele dagen og har full oversikt over tråder, innlegg mm? Bruk dagen mer fornuftig!

Anonymkode: bcb7f...dff

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

I motsetning til deg så var det første gang jeg logget meg inn i dag. Sitter du her hele dagen og har full oversikt over tråder, innlegg mm? Bruk dagen mer fornuftig!

Skal vi se. I dag gikk jeg to timer lang tur med hunden før frokost i to timer med gjester og unger. Så har jeg malt, hatt folk på besøk for å bestille div. Lagde middag og gikk ganske lang tur igjen. Og hele tiden ellers har jeg malt. På tre bilder faktisk. Og siden halve jobben minst, er å se på bildene sant la maling tørke, så er jeg på nett ganske mye. Jeg ser ikke på tv skjønner du. 

Hatt en fin dag med noe å gjøre du? 

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Skal vi se. I dag gikk jeg to timer lang tur med hunden før frokost i to timer med gjester og unger. Så har jeg malt, hatt folk på besøk for å bestille div. Lagde middag og gikk ganske lang tur igjen. Og hele tiden ellers har jeg malt. På tre bilder faktisk. Og siden halve jobben minst, er å se på bildene sant la maling tørke, så er jeg på nett ganske mye. Jeg ser ikke på tv skjønner du. 

Døgnet ditt har tydeligvis flere timer enn det har for oss andre, for du er jo her konstant.

Anonymkode: 748b2...236

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Såpass opptatt med familie at jeg har null oversikt over tråder som er skrevet og slettet. For meg er dette kveldsaktivitet når alle er i seng!

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Såpass opptatt med familie at jeg har null oversikt over tråder som er skrevet og slettet. For meg er dette kveldsaktivitet når alle er i seng!

Ja, men nå bor jeg alene, så litt forskjell der. Jeg skjønner ikke hvorfor noen tror at jeg sitter konstant her. Det sier vel mer om dem da...

ReneRene skrev (6 minutter siden):

Ja, men nå bor jeg alene, så litt forskjell der. Jeg skjønner ikke hvorfor noen tror at jeg sitter konstant her. Det sier vel mer om dem da...

Er du ikke i jobb? Og hvor er barna dine?

Anonymkode: 6dc80...2fe

ReneRene skrev (57 minutter siden):

Seriøst? Nå ble den andre tråden stengt, og så starter du en ny? 

Kan du ikke heller gå inn på KG og delta i tråder på Rampelys? 

Er det ikke lov for andre å lage tråd om hva de vil?

ReneRene skrev (23 minutter siden):

Jeg tror at det er veldig få som bryr seg om din dag. 

ReneRene skrev (11 minutter siden):

Det er du selv som har sagt at du bruker 70 % av døgnet på nett. 

Og man trenger ikke å være her mye selb for å se at dine innlegg kommer jevnt gjennom døgnet. 

Anonymkode: 90e73...f93

ReneRene skrev (17 minutter siden):

Vi ser jo når du har skrevet innlegg....

Anonymkode: 748b2...236

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Er det ikke lov for andre å lage tråd om hva de vil?

Jeg tror at det er veldig få som bryr seg om din dag. 

Det er du selv som har sagt at du bruker 70 % av døgnet på nett. 

Og man trenger ikke å være her mye selb for å se at dine innlegg kommer jevnt gjennom døgnet. 

Anonymkode: 90e73...f93

Nei 😄 det er påfallende mange som helt tydelig bryr seg om min dag her. Om min dag OGSÅ, får jeg vel si..

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Eller har hun opprettet ny? Noen som vet? Må jo være krise for henne som har basert hele livet og inntekt som influenser🙈

Hvorfor bryr du deg? Er du så barnslig at du følger henne? 

Anonymkode: d8c6e...c16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...