Gå til innhold

Hva har skjedd med facebook? Bare forslag til lettkledde damer og Ræl der inne. Har haugevis med

Anbefalte innlegg

Lettkledde damer på facebook feeden min fra sånne forlag sider. Jeg trykker bort at jeg ikke vil se dette, men det kommer bare mer. Flere som sliter med dette? 

Anonymkode: a421a...cdc

Fortsetter under...

ReneRene skrev (1 time siden):

Dere som er misfornøyde får nok se litt på søkehistorikken deres og hva dere lager innlegg om...

Det stemmer nok ikke helt. Jeg bor alene og har selvsagt full kontroll på hva som blir søkt på med min telefon, og jeg får også slike bilder, pluss en haug med tåredryppende historier. Det er nok en link et sted, men det speiler altså absolutt ikke min søkehistorikk. 

Anonymkode: 807f2...9e1

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det stemmer nok ikke helt. Jeg bor alene og har selvsagt full kontroll på hva som blir søkt på med min telefon, og jeg får også slike bilder, pluss en haug med tåredryppende historier. Det er nok en link et sted, men det speiler altså absolutt ikke min søkehistorikk. 

Nei, det kan linkes til noe du har sett på. Video mest sannsynlig. Det kan jo skje. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Facebook bruker algoritmer. 

Anonymkode: 

Jeg leste litt om dette med algoritmer nå, og det kan også ha noe å si hvor enheten din er, kanskje vi har noen grisete naboer 😅det var visst et tips og slå av lokasjon på telefon når man brukte facebook. Hi

Anonymkode: a421a...cdc

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Nei, det kan linkes til noe du har sett på. Video mest sannsynlig. Det kan jo skje. 

Det er nøyaktig det jeg skriver. Jeg trenger ikke din bekreftelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...