Gå til innhold

Sang til konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lagde film, delte opp bildene i ulike kategorier. Fra storesøster hadde jeg sangen «lillebror», «du måsste finnas» fra lillesøster, og «here I am» av Bryan Adams når jeg viste bilder fra ferieturer med venner og familie, «Ayla» blant annet når jeg viste bilder fra idretten, «You are the reason» med Calum Scott og Leona Lewis da jeg viste bilder av han og mennesker han holder kjært. 
En in låt av han og kompiser, og Launch status check (spenn deg fast) av Trygve Skaug da jeg hadde bilder/video av han og visdomsord fra meg…

Det er en av de svært få gangene jeg har sett han rørt og felle en tåre❤️ 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvilke program er enkelt å bruke for å sette sammen bilder og få på bakgrunnsmusikk ?( For en nybegynner)

Anonymkode: dd1f4...8f6

Et annet tips som var VELDIG populært her, var videohilsen fra mennesker som har betydd noe for han. Det var barnehageansatte, barneskolelæreren, ungdomsskolelæreren, tidligere klassekamerater, gutter på laget, og treneren bl.a. Det ble en veldig hyggelig overraskelse❤️

Twintipp skrev (8 timer siden):

Jeg lagde film, delte opp bildene i ulike kategorier. Fra storesøster hadde jeg sangen «lillebror», «du måsste finnas» fra lillesøster, og «here I am» av Bryan Adams når jeg viste bilder fra ferieturer med venner og familie, «Ayla» blant annet når jeg viste bilder fra idretten, «You are the reason» med Calum Scott og Leona Lewis da jeg viste bilder av han og mennesker han holder kjært. 
En in låt av han og kompiser, og Launch status check (spenn deg fast) av Trygve Skaug da jeg hadde bilder/video av han og visdomsord fra meg…

Det er en av de svært få gangene jeg har sett han rørt og felle en tåre❤️ 

Høres fantastisk ut! Takk for tips 🤗

Twintipp skrev (8 timer siden):

Et annet tips som var VELDIG populært her, var videohilsen fra mennesker som har betydd noe for han. Det var barnehageansatte, barneskolelæreren, ungdomsskolelæreren, tidligere klassekamerater, gutter på laget, og treneren bl.a. Det ble en veldig hyggelig overraskelse❤️

Veldig god idé 😊

Annonse

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Besvarjelse av Oscar Danielson

Vår beste dag av Erik Bye

Slipping through my fingers med Abba eller fra mamma Mia-filmen til jente

Hverdag med Louis Jacoby

Tida vi bare va av Sondre Justad

Anonymkode: 257a9...7aa

Tusen takk, mange fine 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...