Gå til innhold

Yale doorman dørlås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hei, skal få oss Yale doorman dørlås, og lurer på hvilken som kan anbefales?

om må en ha noe form for abbonement på dette? 

Anonymkode: f0820...e46

Vi har ingen abonnoment nei :) Å vi er super fonøyd med Yale doorman. Er så deilig å slippe å tenke på nøkler.

Anonymkode: 29f04...5ab

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Vi har ingen abonnoment nei :) Å vi er super fonøyd med Yale doorman. Er så deilig å slippe å tenke på nøkler.

Det vil jeg tro. Hvilken type har dere? Finnes flere ser jeg! Trenger absolutt ikke en av de dyreste. 
Døra vi skal ha det på, er utsatt for regn og vind..

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det vil jeg tro. Hvilken type har dere? Finnes flere ser jeg! Trenger absolutt ikke en av de dyreste. 
Døra vi skal ha det på, er utsatt for regn og vind..

Vi har V2N-dørlåsen, å den funker helt greit. Vi bor selv i Bergen der der regner mye.

https://www.power.no/smarte-hjem/smart-sikkerhet-og-overvaakning/smarte-laaser/yale-doorman-classic-smart-doerlaas-soelv/p-1265684/store/1110/?gclid=CjwKCAjw_uGmBhBREiwAeOfsdxB_eL1CHTNISHXjmFHwPn576L3LK6YfL-3PT5HIigXF1Z_8ABe36xoCdhIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Vi har denne veldig fornøyd med den, men tror vår er hvit, når vi kjøpte var den hvite 1000 kr billigere en den svarte, men ellers var de helt like. 2 klassingen har brikke på nøkkelknippe i sekken, så han låser seg inn når han kommer hjem fra skolen. Vi andre bruker bare kode. 

Anonymkode: 4bb5a...04b

Jeg husker ikke typen vi har, men den er ikke veldig avansert. Vi er uansett utrolig fornøyd med vår, selv nå etter 6-7 år er den like bra. Vi har en kode som vi bruker og så er det lett å justere i appen om andre skal få tilgang i en begrenset periode, om døren skal låse seg automatisk hele tiden eller noen deler av døgnet osv. Vi har f.eks. lagt inn automatisk låsing klokken 8.30 sånn i tilfelle yngste og sistemann ut døren (med ADHD og dertil glemsk og vimsete) glemmer å låse, så blir døren låst uansett. Samme om kvelden klokken 22. Veldig praktisk! 

MEN, husk å ha et batteri liggende i bilen, vesken el. Hvis den plutselig går tom, må dere ha en nødløsning. Det har bare skjedd én gang hos oss fordi vi glemte å bytte da låsen selv "sa" at den måtte ha nytt batteri (den gir faktisk beskjed), men det ordnet seg heldigvis fordi vi hadde batteri i bilen. 

Anonymkode: 199dc...534

Annonse

Lektor Doppler med tillegg skrev (2 timer siden):

Vi har classic, vi har den via sector alarm, så den er koblet på alarmen, veldig praktisk at alarmen går av når døra låses opp. 

Må vel ha et abbonement hos sector da? Vi har og alarm ( Vericure ), men usikker om jeg gidder å betale ekstra for abbonement hos dem

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Må vel ha et abbonement hos sector da? Vi har og alarm ( Vericure ), men usikker om jeg gidder å betale ekstra for abbonement hos dem

Vi har alarm der uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...