Gå til innhold

Er dette galskap?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er faren her, og jeg ville ikke la disse 13 åringene bo i telt 4 meter fra en veldig traffikert fylkesvei på en fjellovergang med mye turisttrafikk der det er ca 20 minutt til nærmeste fastboende, eller 40-45 minutts avstand for oss å hente eller hjelpe om noe skulle oppstå.

Kall meg gjerne ustabil og andre karakteristikker jeg har fått i innleggene over her, men jeg tar ansvar, er den kjipe forelderen som mener dette er uakseptabelt å la 13 åringer gjøre alene, og jeg står i dette fordi jeg vil barnet mitt skal være trygt.

Anonymkode: 98bf7...c04

Jesus 😆

Anonymkode: 00c20...ca4

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg er faren her, og jeg ville ikke la disse 13 åringene bo i telt 4 meter fra en veldig traffikert fylkesvei på en fjellovergang med mye turisttrafikk der det er ca 20 minutt til nærmeste fastboende, eller 40-45 minutts avstand for oss å hente eller hjelpe om noe skulle oppstå.

Kall meg gjerne ustabil og andre karakteristikker jeg har fått i innleggene over her, men jeg tar ansvar, er den kjipe forelderen som mener dette er uakseptabelt å la 13 åringer gjøre alene, og jeg står i dette fordi jeg vil barnet mitt skal være trygt.

Anonymkode: 98bf7...c04

Å telte ved en trafikkert vei er jo noe helt annet. Det ville jeg ikke gjort som voksen heller.

Anonymkode: ef59b...61a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...