Gå til innhold

Noen som vet hvorfor han plutselig dukket opp som forslag på snap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg lenge har letet etter han, vi har aldri vært venner på snap. Prøvde å finne han på snap tidligere via tlf hans uten hell, men idag dukket han opp som venneforslag fra mine kontakter. En time etterpå var han borte igjen? Hva skjer? Nå er han ikke å finne....

Anonymkode: 3135a...15d

Skrevet

Noen? 

Skrevet

Ingen? 😅 

Skrevet

Mulig han har blokkert deg. Å kom med ett uhell bort knappen som åpnet blokkeringen

Anonymkode: d0e82...b97

Skrevet

Om du ikke finner han og andre heller ikke gjør det vil jeg tro han en liten periode hadde søkbar profil, som han igjen har lukket. 

Anonymkode: 937c6...8e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Mulig han har blokkert deg. Å kom med ett uhell bort knappen som åpnet blokkeringen

Anonymkode: d0e82...b97

For å være ærlig tror jeg ikke han har blokket meg. Vi er venner og har en god tone. Ingen grunn for blokkering. Mi venninne kan heller ikke finne han på navnet. 

Igår kom det bare opp en mld om at jeg kunne legge til #### på snapchat via kontaktene mine, fordi jeg har nr hans. 

Men så forsvant det før jeg fikk lagt han til. Utrolig irriterende. Kan jeg spørre han om snap på messenger? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

For å være ærlig tror jeg ikke han har blokket meg. Vi er venner og har en god tone. Ingen grunn for blokkering. Mi venninne kan heller ikke finne han på navnet. 

Igår kom det bare opp en mld om at jeg kunne legge til #### på snapchat via kontaktene mine, fordi jeg har nr hans. 

Men så forsvant det før jeg fikk lagt han til. Utrolig irriterende. Kan jeg spørre han om snap på messenger? 

Klart du kan spørre han!

Anonymkode: 7709f...810

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Klart du kan spørre han!

Anonymkode: 7709f...810

Får gjøre det. Den som intet våger🤭

Skrevet

Men aner ikke om han bare har "blokkert" meg fra å sende snapforespørsel eller alle? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...