Gå til innhold

Jeg er så ekstremt ensom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold, men vi bor ikke lengre sammen. Det er trist. Vi møtes ikke ofte. Vi har barn sammen så vi må ha mye kontakt pga de.

Men han kan ikke gi meg det jeg trenger. Jeg trenger støtte, forståelse og kjærlighet. Sex stresser han. Så nå har vi nesten sluttet med det også. Jeg sliter med å ikke ha regelmessig god sex. Han stresser med det, føler kun press nå.

Men samtidig er det jun han jeg har, jeg har ingen venner. Jeg aner ikke hvor jeg skal gå. Jeg møter mennesker på jobb osv. Men jeg har NULL selvtillit og jeg føler meg som en dritt ! Jeg passer ikke inn noen plass. Jeg aner ikke hvem jeg er. Det er så grusomt. Har konstant vondt i magen. Føler meg fullstendig lost. 

Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 27210...362

Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️ har ikke så mye å si, men jeg har ihvertfall lest. Er det ingen hobby/frivillighetssentral/turgrupper eller noe liknende du kan være med på? Hva interesserer deg, hvor gammel er du, hvor i landet bor du? 

Anonymkode: 3ffcb...cf1

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

❤️ har ikke så mye å si, men jeg har ihvertfall lest. Er det ingen hobby/frivillighetssentral/turgrupper eller noe liknende du kan være med på? Hva interesserer deg, hvor gammel er du, hvor i landet bor du? 

Nei. Har ingen interesser 😔 orker ingenting. Jeg er i 40 årene. Føler meg bare skikkelig utgått på dato.

Takk for at du leste ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Har ingen interesser 😔 orker ingenting. Jeg er i 40 årene. Føler meg bare skikkelig utgått på dato.

Takk for at du leste ❤️

Da synes jeg at du bør prøve å få deg en interesse. Begynn i det små, få noe annet å tenke på. Hvis du er fysisk frisk, er det ikke umulig at der er den psykiske påkjenningen du står i som gjør deg sliten.  Snakk med fastlegen.  

Skrevet

Nå er det flere her som ikke "passer inn", som ikke liker venninner lengre og som ikke vil ha med noen å gjøre. Det er misnøye med interesser og samtaleemner og alt mulig annet.

Jeg tror du har et stort poeng. Du kjenner ikke deg selv. Det virker som om du og andre her bare liksom har blitt plassert der dere er, med folkene/ kjærester som er rundt dere, og at dere tror dere er stucked der. 

Du og dere har et valg altså. Det er ditt liv, og du bestemmer helt alene hva du velger å gjøre med det. Og da bør du jo selvfølgelig finne ut hvem du er og hva du vil. Deretter må du være sammen med mennesker som bekrefter den du er, og ikke de som skaper stress og irritasjon. 

Finn noen tester på nett. Se på noen inspirerende videoer og finn ut hvem du er og ditt potensiale. Du har sikkert mange muligheter, og du må finne dem. 

Skrevet
ReneRene skrev (10 minutter siden):

Nå er det flere her som ikke "passer inn", som ikke liker venninner lengre og som ikke vil ha med noen å gjøre. Det er misnøye med interesser og samtaleemner og alt mulig annet.

Jeg tror du har et stort poeng. Du kjenner ikke deg selv. Det virker som om du og andre her bare liksom har blitt plassert der dere er, med folkene/ kjærester som er rundt dere, og at dere tror dere er stucked der. 

Du og dere har et valg altså. Det er ditt liv, og du bestemmer helt alene hva du velger å gjøre med det. Og da bør du jo selvfølgelig finne ut hvem du er og hva du vil. Deretter må du være sammen med mennesker som bekrefter den du er, og ikke de som skaper stress og irritasjon. 

Finn noen tester på nett. Se på noen inspirerende videoer og finn ut hvem du er og ditt potensiale. Du har sikkert mange muligheter, og du må finne dem. 

Tusen takk for flott svar. Ja, jeg vet så inderlig godt at jeg må finne ut hvem jeg er. Men jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal leite. Føler meg fastlåst ja. Vet at jeg egentlig ikke er det.men. 

Men hvilke tester skal jeg prøve? 

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Tusen takk for flott svar. Ja, jeg vet så inderlig godt at jeg må finne ut hvem jeg er. Men jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal leite. Føler meg fastlåst ja. Vet at jeg egentlig ikke er det.men. 

Men hvilke tester skal jeg prøve? 

Det er mange forskjellige tester på nett. Om personlighet, jobb/ hva du passer som ( trenger jo ikke være på jobbjakt for å få utbytte av dem ), psykologi. Bare å lete, og så kan du jo sjekke ut videoer på you tube. De med flest abbonenter er som regel mest seriøse. Men alt dette trenger ikke være så kjempeseriøst. Du finner jo ut om deg selv uansett. Så er det jo tester for iq og logikk. Hvis du vil prøve dem..

Endret av ReneRene
Skrevet

Ville du vært i dette forholdet? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Ville du vært i dette forholdet? 

Hva har dere sammen da? Elsker du han, er glad i han, bryr deg om han?

Dere bor ikke sammen og har ikke sex, men møtes ofte fordi dere har barn sammen.

Men du skriver ingenting om samtaler, opplevelser osv, hva gjør dere sammen. Finner dere på ting, går tur, reiser på ferie, ser en film, snakker, ler sammen? Kan dere "sprite opp" forholdet på andre måter enn å ha sex?

Anonymkode: 8b8c2...36f

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hva har dere sammen da? Elsker du han, er glad i han, bryr deg om han?

Dere bor ikke sammen og har ikke sex, men møtes ofte fordi dere har barn sammen.

Men du skriver ingenting om samtaler, opplevelser osv, hva gjør dere sammen. Finner dere på ting, går tur, reiser på ferie, ser en film, snakker, ler sammen? Kan dere "sprite opp" forholdet på andre måter enn å ha sex?

Anonymkode: 8b8c2...36f

Ja. Jeg er veldig glad I han og bryr meg veldig om han. Men ferier med barn, shopping, samtaler, vi har aldri tid for oss selv så gå tur er også no go. Det er trist. Jeg har alltid barna så jeg er låst. Han orker ikke å være med barna. Jeg har heldigvis ofte hjemmekontor så da kan vi treffes i lunsjen. Det er koselig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...